دفاع مقابل ایران امکان‌پذیر نبود

سرمربی تیم فوتبال عراق در مورد شکست تیمش مقابل تیم ملی ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیک ادووکات سرمربی تیم ملی فوتبال عراق بعد از باخت تیمش مقابل ایران، اظهار داشت: ما قبل از آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی آمادگی مناسبی نداشتیم و زمان بسیار کمی برای آماده کردن تیم داشتم. برخی از بازیکنان با توجه به سبک دفاعی سرمربی سابق عراق (کاتانچ) به این سبک عادت کرده اند و تغییر سبک برای آن‌ها سخت است. ما تنها دو اردوی یک هفته‌ای برگزار کردیم و بازی‌هایی مقابل تیم‌های مبتدی داشتیم.

او افزود: می دانم ملت عراق از این باخت ناراحت هستند و حس بدی دارند. من هم از این نتیجه ناراحت هستم، اما باید منطقی باشیم و بپذیریم ایران از ما بهتر بود و به پیروزی رسید، اگرچه  هنوز هشت بازی دیگر پیش‌رو داریم. در این سطح ما اشتباهات زیادی داشتیم. روی گل‌های اول و دوم واقعا اشتباهات ابتدایی داشتیم. گل سوم روی حرکت عالی تیم ایران به ثمر رسید.

ادووکات ادامه داد: ما در مقابل کره‌جنوبی بسیار خوب دفاع کردیم، اما در این بازی از هم پاشیده‌ شدیم. به عنوان سرمربی یک تیم ‌ملی وظیفه من نیست که بازیکنان را از نظر بدنی آماده ‌کنم و این مسئله باید در باشگاه‌ها اتفاق بیفتد. باید قبول کنیم ما هماهنگی بازی با کره‌جنوبی را نداشتیم. در بازی‌هایی که در اردو مقابل تیم‌های مبتدی انجام دادیم، با چهار دفاع بازی کردیم و در مقابل کره جنوبی این مسئله موثر واقع شد، اما مقابل ایران این اتفاق امکان پذیر نبود. بازیکنان ما باید سطح بازی خود را ارتقا دهند.

وب‌سایت رسمی مسابقات انتخابی مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ 

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 19794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha