حیرت صهیونیست‌ها از شگرد ۶ اسیر فلسطینی برای فرار از زندان + عکس و فیلم

نحوه فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع، حیرت پلیس و مقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری شهاب، پس از فرار ۶ فلسطینی از زندان جلبوع در سرزمین‌های اشغالی، رسانه‌های صهیونیستی، ویدئویی از مکان فرار اسرای فلسطینی منتشر کرده‌اند که به شدت باعث حیرت صهیونیست‌ها از  شیوه فرار آن‌ها شده است.

این ویدئو همچنین سطح امنیت پایین در بازداشتگاه‌ها و زندان‌های این رژیم را که همواره ادعای بالاترین سطح امنیتی را دارند، برملا کرد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین تصاویری از تلاش پلیس رژیم صهیونیستی برای یافتن زندانیان فراری منتشر کردند که به سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

در این تصاویر پلیس رژیم صهیونیستی در حالی که در بیابان‌های برهوت اطراف زندان قدم می‌زند، زمین را برای پیدا کردن زندانیان فراری جستجو می‌کند.

بیابان گردی؛ نهایت تلاش پلیس صهیونیست برای یافتن زندانیان فراری+عکس و فیلم

بیابان گردی؛ نهایت تلاش پلیس صهیونیست برای یافتن زندانیان فراری+عکس و فیلم

رسانه‌های عبری روز دوشنبه، اعلام کردند ۶ فلسطینی موفق شدند با کندن تونل از زندان «گیلبوا» (جلبوع) واقع در شمال اراضی اشغالی فرار کنند.

ظاهرا این ۶ نفر نیمه‌شب به وقت محلی از زندان خارج شده‌اند. مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی، تونل حفر شده را امروز صبح مشاهده کرده‌اند. پلیس رژیم صهیونیستی پس از این اقدام به حالت آماده باش در آمده است.

در همین حال، پایگاه اینترنتی القدس الیوم از شادی و سرور مردم در رفح در نوار غزه به مناسبت فرار شش اسیر فلسینی از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: بخش بانوان جنبش جهاد اسلامی با برگزاری تجمع و پخش شیرینی عملیات آزادی اسیران فلسطینی را گرامی داشتند.

همچنین برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با بازنشر ویدئوی فرار اسرای فلسطینی، سطح امنیتی زندان‌های رژیم صهیونیستی را به سخره گرفتند.

گروهی از کاربران نیز این فرار را به سریال محبوب «فرار از زندان» تشبیه کرده و پوسترهایی با این محتوا طراحی کردند.

بیابان گردی؛ نهایت تلاش پلیس صهیونیست برای یافتن زندانیان فراری+عکس و فیلم

پس از انتشار خبر فرار اسرای فلسطینی، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد عملیات فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع بسیار دقیق طراحی شده بود. عومر بارلیف ضمن اعلام این مطلب افزود احتمال می‌رود این افراد از خارج زندان نیز کمک‌هایی دریافت کرده باشند.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز فرار اسرای فلسطینی را بسیار خطرناک دانست و تاکید کرد «این امر نشان می‌دهد ساختار امنیتی اسرائیل به طور کامل به رسیدگی نیاز دارد».

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۱
کد خبر: 19742
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha