عملکرد مالی عرضه اولیه چهارشنبه فرابورس / مجوز افزایش سرمایه فجهان صادر شد!

شرکت فولاد سیرجان قرار است روز چهارشنبه در بورس عرضه شود. عملکرد مرداد ماه این شرکت چگونه بوده است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس قرار است روز چهارشنبه بخشی از سهام شرکت فولاد سیرجان با نماد «فجهان» در بورس عرضه شود.

بنابراین در روز عرضه اولیه، هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۸۰۰۰ سهم در بازه قیمتی ۴۵۰ تا ۵۵۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که معادل چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

در جدیدترین گزارش منتشر شده شرکت فولاد سیرجان، در مرداد ماه سال جاری ۴۷۷ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه ماه قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

«فجهان» همچنین با سرمایه ثبت شده ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال در پنج ماهه ابتدایی سال جاری مبلغ ۳۸۲۷ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه ماه قبل ۱۴ درصد رشد داشته است.

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در دوره ۳ ماهه ۱۴۰۰ هم ضمن ثبت افزایش سرمایه ۱۱۶ درصدی و با لحاظ سرمایه جدید به ازای هر سهم ۱۹۲ ریال سود محقق کرده است.

در جدیدترین اطلاعیه این شرکت که در سایت کدال منتشر شده است، مجوز افزایش سرمایه «فجهان» از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد به منظور تامین سرمایه در گردش و ارتقا توان تولیدی خود از سمت حسابرس صادر شده است. مبلغ افزایش سرمایه ۲۱۵۰۰ میلیارد تومان معادل ۱۱۶ درصد است.

۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 19708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha