پوری حسینی با دستبند الکترونیکی آزاد است!

علیرضابیگی گفت: پوری حسینی با دستبند الکترونیکی، به خاطر شرایط کرونا، و تحت نظارت آزاد شده و تغییری در روند بررسی پرونده وی ایجاد نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از مهر عضو کمیته تفحص از سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه پوری‌حسینی از اتهاماتش تبرئه نشده است، گفت: دیوان عالی اعلام کرده که باید در مورد همه طرف‌های درگیر در این پرونده بطور یکجا تصمیم‌گیری شود.

احمد علیرضابیگی با اشاره به توئیت اخیر پوری‌حسینی رئیس اسبق سازمان خصوصی سازی مبنی بر اینکه «دیوان عالی کشور رای بر برائتش داده است»، گفت: پوری حسینی در تلاش است اینگونه وانمود کند که در سیاست‌های قوه قضائیه به ریاست محسنی اژه‌ای تغییری ایجاد شده است در حالی که روند مبارزه با فساد در دوران آقای رئیسی و محسنی اژه ای ثابت بوده و تغییر نکرده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیوان عالی در رای خود پیرامون این پرونده اعلام کرده است که باید در مورد همه طرف‌های درگیر در این پرونده به صورت یکجا تصمیم گیری شده و رای صادر شود. علی الظاهر رای صادره در این خصوص مربوط به افراد مشخصی بوده و همه طرف‌های این پرونده را شامل نمی‌شده است.

وی با تاکید بر اینکه دیوان عالی رأیی مبنی بر تبرئه پوری حسینی از اتهاماتش در سازمان خصوصی سازی صادر نکرده است، گفت: دیوان عالی همه طرف‌های درگیر این پرونده را احضار کرده تا در مورد آنها رای صادر کند. لذا مبارزه با فساد گسترده‌تر و دقیق‌تر شده است. بنابراین پوری حسینی تبرئه نشده است.

علیرضابیگی گفت: پوری حسینی با دستبند الکترونیکی، به خاطر شرایط کرونا، و تحت نظارت آزاد شده و تغییری در روند بررسی پرونده وی ایجاد نشده است. مستندات جدیدی را در مورد تخلفات در سازمان خصوصی سازی در دوران مدیریتی پوری حسینی آماده کرده‌ایم که در اطلاعات جدید، دامنه تخلفاتی که صورت گرفته از پرونده قبلی وی بیشتر است.

عضو کمیته تفحص از سازمان خصوصی‌سازی گفت: لذا این بار پرونده پوری حسینی با مدارک بیشتر و گسترده‌تری به دیوان عالی ارسال خواهد شد.

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 19678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha