واکنش محمد بحرانی به جنجال عروسک گردان جناب خان

محمد بحرانی با انتشار عکسی از عروسک جناب خان در کنار عروسک گردانان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان عنوان کرده است: بزرگان، بزرگواران، تحلیلگران، رفقا اگر صلاح می‌دانید، قبل از پخش هر خبری یا تحلیل هر خبری کمی راجع به آن تحقیق کنید. عروسک گردان‌های جناب خان از بدو تولد جناب خان در مجموعه‌ی کوچه مروارید تا بعدا در خندوانه در تمام فصول و تمام قسمت‌ها دو نفر بودن؛ «مهدی برقعی» و «حامد ذبیحی».

بحرانی تاکید کرده است: «هرگز هم در هیچ قسمتی و هیچ جا کس دیگری نبوده، کمک هم نداشتند. به سادگی با دیدن تیتراژ این برنامه‌ها در این سال‌ها می‌تونین این مساله رو متوجه شوید. مادامی هم که قرار باشد جناب خان حیات داشته باشد حتما عروسک گردان‌ها همین دو رفیق قدیمی من خواهند بود اگر عمری باشد.»

«در این سال‌های کار ما با جناب خان، خیلی‌ها در پشت صحنه با جناب خان عکس گرفتند. اما هر کس که با جناب‌خان عکس داشته باشد که عروسک گردان جناب خان نیست. خانم علوی که این روزها عکسشان به عنوان عروسک گردان جناب‌خان مطرح شده در فصل دوم «خندوانه» در چند قسمت به عنوان بازیگر حضور داشتند و هرگز عروسک گردان جناب خان نبودند. عکس ایشان با جناب خان هم مربوط به همان پشت صحنه‌ی فصل دوم است.»

محمد بحرانی نوشته است: «بنده در مقام قضاوت راجع به پوشش هیچکس در هیچ جا نیستم و شایستگی چنین قضاوتی را ندارم و این متن صرفا در مورد تصحیح اخبار در مورد عروسک گردان‌های جناب خان بود.»

او تاکید کرده است: «واقعا عروسک گردانی از سخت‌ترین شغل‌های دنیاست و خیلی از خودگذشتگی می‌خواهد که همیشه سعی کنی دیده نشی تا عروسکت دیده بشود. به مهدی و حامد و همه‌ی عروسک‌گردان‌هایی که این سال‌ها با آن‌ها کار کردم خسته نباشید می‌گویم.»

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 19661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha