ماجرای زنی که اطلاع نداشت برنده ۳.۵ میلیون دلار شده

زن استرالیایی بعد از خواندن پستی در فیسبوک متوجه شد برنده بلیط بخت آزمایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به نقل ازae24؛ یک زن استرالیایی پس از خواندن یک پست فیسبوک دریافت که برنده یک جایزه بزرگ قرعه کشی شده اما  آن‌ را  نگرفته  است. این زن که نامش فاش نشده می‌گوید: بلیط بخت آزمایی از یک فروشگاه را خریداری کرده بود، اما هنگام صدور نتایج آن را بررسی نکرده و نمی‌دانست که برنده شده است تا زمانی که پستی را در فیسبوک درباره ۳.۵ میلیون دلار خواند.

به گفته UBI، وقتی او بلیط قرعه کشی را  خریداری و بررسی کرده بود، متوجه شد که او شخص مورد نظر در  پست فیسبوک است. زن خوش شانس درباره آنچه برایش اتفاق افتاده می‌گوید: "من اصلاً نمی‌دانستم که برنده شدم، به طور ناگهانی یک پست در صفحه فیس بوک Pargo Community دیدم که نوشته بود کسی در قرعه کشی Set for Life برنده جایزه بزرگ شده اما هنوز جایزه‌اش را دریافت نکرده است. بنابراین فکر کردم بهتر است برای بررسی بلیط به شرکت مراجعه کنم. بلیط خود را اسکن کردم، مدیران شرکت بعد از اسکن بلیط گفتند که من برنده جایزه بزرگ هستم. "

برنده شدن
این زن درباره  احساساتش در زمان باخبر شدن می‌گوید: "من واقعاً یادم نمی‌آید که  در زمان باخبر شدنم چه اتفاقی افتاد و چه واکنشی نشان دادم. ذهنم از شوک خالی شد. پاهایم لرزید و به سختی می توانستم حرکت کنم. من واقعاً استرس داشتم. خیلی فکر کردم با این پول چه کاری بکنم شاید اولین کاری که انجام دهم این است که از کار بازنشسته شوم، مقداری پول به امور خیریه اهدا کنم و به تعطیلات خارج از کشور بروم.

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 19627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha