سر دختر از سقف آویزان، واقعی اما شبیه فیلم‌های ترسناک! | ویدیو

زوج چینی با دیدن سر دخترشان که از سقف خانه آنها بیرون زده بود دچار وحشت شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند. مانند ویدئویی که صحنه ترسناک گیر کردن سر یک دختر در سقف خانه را به تصویر می‌کشد.

در این اتفاق که روز جمعه در منطقه پودینگ واقع در استان گوئیژو چین رخ داد یک زوج چینی با دیدن موهایی که از سقف آویزان شده بود وحشت زده شدند. آن‌ها متوجه شدند که این موها متعلق به دختر آن‌ها است که سر وی از سقف خانه بیرون آمده است. این اتفاق زمانی رخ داد که این دختر با پیداکردن یک سوراخ در کف طبقه بالا برای کنجکاوی سرش را وارد آن کرد. پس از آنکه این دختر سرش را وارد سوراخ کرد لحظاتی بعد متوجه شد که سرش در داخل سوراخ گیر کرده است. این سوراخ ۸ اینچی پس از نصب پنکه ایجاد شده بود. بلافاصله والدین این دختر با آتشنشانی و گروه امداد و نجات تماس گرفتند و درخواست کمک کردند.

در ویدئوی منتشر شده ماموران آتشنشانی در تلاش برای خارج کردن سر این کودک دیده می‌شوند. تیم نجات پس از ۴۰ دقیقه موفق به خارج کردن سر این دختر از سوراخ شدند. این دختر در حالی که دچار جراحت شدید نشده بود برای انجام معاینه به بیمارستان منتقل شد.

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 19626
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha