بازنشر | راه رفتن بین دو بالن در ارتفاع ۶۵۰۰ متری! + فیلم

ویدیوی قدیمی راه رفتن یک مرد روی طناب بین دو بالن که رکورد گینس را هم به خود اختصاص داده بار دیگر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، افرادی که به دنبال ماجراجویی هستند هرکاری را انجام می‌دهند تا آدرنالین خون خود را بالا ببرند. این کارها می‌تواند آویزان شدن از صخره‌ای در ارتفاعی مرگبار باشد یا راه رفتن بین دو بالن در ارتفاع زیاد که مطمئنا دیدن تصاویر آن نیز وحشتناک است.

ویدئویی که پس از انتشار دوباره مورد توجه کاربران قرار گرفته راه رفتن یک مرد بریتانیایی بین دو بالن در ارتفاع ۶۵۰۰ متری را به تصویر می‌کشد. در این ویدیو «مایک هووارد» روی یک صفحه فلزی باریک که میان دو بالن قرار داده شده راه می‌رود و خود را از بالن شماره یک به بالن شماره دو می‌رساند. این ویدیو در سال ۲۰۰۴ تهیه و رکورد مایک در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

با این حال این ویدیو پس از انتشار مجدد مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدیوی داغ شد.این ویدیو تاکنون بیش از ۸۰ هزار بیننده داشته است. این ویدیو بار دیگر در صفحه اینستاگرام رکوردهای گینس منتشر شده است.

در شرح این ویدیو آمده است: «راه رفتن بین دو بالن. در یوویل واقع در سامرست بریتانیا.» انتشار این ویدیو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «اگر او بیفتد چه اتفاقی رخ می‌دهد؟» کاربر دیگر نوشت: «آه، خدای من حتی با دیدن این ویدیو دچار وحشت شدم.»

در ادامه این ویدیوی مهیج را مشاهده می‌کنید:

۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 19574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha