شب تاریخی سی آر ۱۱۱ / همه گل‌های کریستیانو رونالدو + تصاویر

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغال به تنهایی آقای گل فوتبال جهان در رده ملی لقب گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، کریستیانو رونالدو معمولا انتقام گیری را خیلی به آینده موکول نمی‌کند و تجربه نشان داده بهتر است این ستاره ۳۶ ساله و پرتغالی را خیلی عصبی نکنید. کریستیانو رونالدو در نیمه اول دیدار مقابل ایرلند و در دقایق ابتدایی یک پنالتی از دست داد و البته دارا اوشی، بازیکن حریف او را عصبی کرده و با تغییر جای توپ رونالدو، تمرکز این بازیکن را بهم زد.

همچنین در طول ۹۰ دقیقه و هنگامیکه ایرلند با یک گل پیش بود نیز به نظر می‌رسید، بازیکنان این تیم قصد دارند با عصبی‌کردن کریستیانو رونالدو نگذارند او دروازه این تیم را باز کرده و این سه امتیاز شیرین را از ایرلند بگیرد. اما طوفان این بازیکن تازه از دقیقه ۹۰ آغاز شده و او با دبل خود در دقایق پایانی، یک تنه پیروزی تیم ملی پرتغال را رقم زد.

در دقیقه ۹۰ و روی ارسال گونزالو گوئدس از سمت راست بود که کریستیانو رونالدو با یک پرواز فوق‌العاده موفق شد گل تساوی را به ثمر رسانده و پنالتی از دست رفته نیمه اول را جبران کند. اما معجزه ستاره پرتغالی اینجا تمام نشد و کریستیانو رونالدو در دقیقه ۹۵ یک بار دیگر با پروازی تماشایی و ضربه سر غیرقابل‌مهار خود به گوشه دروازه، گل برتری و سه امتیازی پرتغال را وارد دروازه ایرلند کرد. جالب اینجاست کریستیانو رونالدو برای کارت زردی که بعد از خوشحالی گل دوم و درآوردن لباس خود گرفت دیدار بعدی پرتغال مقابل آذربایجان را از دست داد.

بدین‌ترتیب کریستیانو رونالدو گل‌های شماره ۱۱۰ و ۱۱۱ خود در رده ملی را به ثمر رسانده و با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال در رده ملی قرار گرفت. این رکورد بیش از یک دهه در اختیار علی دایی فوق ستاره تیم ملی ایران بود، اما حالا کریستیانو رونالدو با دبل خود در مسابقه امشب به تنهایی در صدر جدول قرار گرفته است. 

به همین بهانه، در تصویر زیر، همه ۱۱۱ گل کریس رونالدو به تفکیک کشورها را ملاحظه می‌کنید:

۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۰
کد خبر: 19560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha