زنی که با دستان خالی با یک شیر کوهی جنگید

یک زن برای نجات جان فرزندش با دست خالی با یک شیر کوهی جنگید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از فاکس نیوز، زنی از اهالی لس‌آنجلس با شیر کوهی ۳۰ کیلوگرمی جنگید. این شیر به پسر ۵ ساله زن حمله کرده بود و او با دستان خالی با شیر مقابله کرد.

مادر کودک گفت هنگامی که پسر بچه در حیاط جلویی خانه شان واقع در کالاباساس بود، حیوان به او حمله کرد و باعث جراحت او در ناحیه سر، گردن و سینه شد.

کاپیتان فردریک سخنگوی اداره محیط زیست گفت: شیر کوهی پسر بچه را حدود ۴۰ متر روی چمن‌های جلوی خانه اش کشیده بود. در حال حاضر پسر بچه در وضعیت جسمی پایدار قرار دارد و در حال بهبود از حادثه بوده است.

 مادر سر و صدای پسر بچه را از داخل می‌شنود و به بیرون می‌دود. او با دستان خالی با شیر کوهی گلاویز می‌شود و شروع می‌کند به مشت زدن به حیوان. قهرمان واقعی این داستان باشیدا جان فرزندش را نجات داده است.

والدین به سرعت پسر بچه را به بیمارستان منتقل کردند. ماموران از حمله مطلع شده بودند و محیط‌ بان حیات وحش را به محل وقوع حادثه فرستادند.

مامور محیط ‌بانی شیرکوهی را در حالی که در میان بوته‌ها خم شده بود و گوش هایش را عقب داده بود، پیدا کرد.

به گفته اداره حیات وحش به جهت رفتار شیر کوهی در حالت حمله بوده. مامور حیات وحش برای حفظ امنیت عمومی به این حیوان شلیک کرد و شیر کشته شد.

تست DNA بعدا ثابت کرد که  شیر حالت حمله کننده داشته است. پس از اینکه به شیر کوهی شلیک شد شیر کوهی دیگری ظاهر شد و پس از آرام شد به محل دیگری منتقل شد. آن شیر کوهی بخشی از سرویس مطالعات پارک ملی بود و هیچ سابقه شناخته شده‌ای از حمله به انسان را نداشت.

۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 19443
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha