سامانه نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک/ شاید وقتی دیگر!

مردم برای اخذ نوبت تعویض پلاک از سامانه نوبت‌دهی اینترنتی باید رقابت سختی را در عرض چند ثانیه پشت سر بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در حالیکه سامانه‌های اینترنتی برای تسهیل ارائه خدمات به متقاضیان برپا می‌شوند، در عین‌حال سامانه‌هایی وجود دارند که فاقد چنین ویژگی هستند و به نحوی خدمات خود را ارائه می‌دهند که چالشهای زیادی بر سر راه مردم جهت استفاده از آنها قرار می‌دهند.

اخیرا سامانه نوبت‌دهی اینترنتی خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا برای ارائه نوبت تعویض پلاک یا سایر خدمات به متقاضیان، اقدام به برگزاری مسابقه اخذ نوبت کرده است! بدین‌ترتیب که متقاضیان هر استان راس یک ساعت مشخص باید به دریافت نوبت و رقابت با یکدیگر بپردازند.

مشخصا این رقابت مشابه ثبت نام اینترنتی خودرو در دو سال گذشته است. آنچه روشن است روش نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک که در راس یک زمان مشخص و در عرض چند ثانیه صورت می‌گیرد، قابل دفاع نیست و مردم سرگردان که امکان اخذ نوبت ندارند و در عین حال براساس وکالت‌نامه‌های داده شده فی‌مابین، زمان اندکی برای انجام کارهای خود دارند، سرگردان به دنبال راههایی برای دور زدن قانون هستند. در چنین شرایطی آیا نباید نظارت جدی بر عملکرد این مجموعه‌ها داشت تا ریشه بخشی از نارضایتی‌های مردم آن هم در شرایط کرونایی خشکانده شود؟

۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 19378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha