۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 19376
ازدواج بازیگر زن مشهور+عکس

نیلوفر شهیدی در سریال‌هایی نظیر به کجا چنین شتابان، لیسانسه‌ها و گاندو ایفای نقش کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رکنا ،نیلوفر شهیدی  عکسی از مراسم ازدواج خود و همسرش منتشر کرد.نیلوفر شهیدی بازیگر گاندو در سریال‌های نظیر به کجا چنین شتابان، لیسانسه‌ها و گاندو ایفای نقش کرده است. در زیر عکسی بازیگر سریال گاندو در کنار همسرش را مشاهده می کنید.

عروسی نیلوفر شهیدی

ساعت پخش سریال گاندو دو از شبکه سه سیما:

زمان پخش سریال گاندو از شبکه ۳ سیما هر شب راس ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه است و این سریال در ۴۰ قسمت هر شب از تلویزیون پخش می‌شود.

«گاندو» تصویرگر پرونده «جیسون رضاییان» خبرنگار دو تابعیتی ایرانی _آمریکایی بود که از سال ۸۳ در ایران مشغول به کار می‌شود و سال ۸۸ پس از نا آرامی‌ها کشور را ترک و به آمریکا می‌رود و سال ۱۳۹۱ بار دیگر به ایران بازمی گردد، اما این‌بار با پوشش خبرنگار روزنامه «واشنگتن‌پست» که نامی آشنا و معتبر در عرصه رسانه‌ای جهان به‌شمار می‌رود.

نیلوفر شهیدی عروس

سرانجام رضاییان در پی اقدامات جاسوسی ضد امنیت ایران در تیر ماه سال ۹۳ در اوج مذاکرات هسته‌ای بازداشت و یک سال و نیم بعد یعنی در دی ماه ۹۴ یک پای مبادله تاریخی ایران و آمریکا می‌‍شود و درست در روز اجرایی شدن برجام وی در مبادله تاریخی زندانیان بین ایران و آمریکا، آزاد می‌شود.

این سریال با توجه به اینکه اولین سریال در حوزه امنیتی به شمار می رفت که یک داستان واقعی را دستمایه خود قرار داده، با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان همراه شد و ادامه چنین روشنگری هایی به یک مطالبه از سوی مردم تبدیل شد که خواستار ساخت آثار دیگری برگرفته از پرونده های واقعی بودند. سازندگان گاندو هم همان زمان این قول را به مخاطبان خود دادند که با روایت پرونده های جدید بازگردند.

عروسی نیلوفر شهیدی

بیوگرافی و ماجرای ازدواج نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی متولد 1360 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر می باشد، از تلویزیون شروع و در این قاب به شهرت رسید، و از پنه‌ لوپه کروز بعنوا الگوی هنری خود یاد می کند.

خانواده و مخالفت پدر

دو برادر کوچک تر از خود دارد و می گوید رابطه بسیار صمیمی با هم دارند

پدرشان آقای اسفندیار شهیدی، مدیر فیلمبرداری سابق سینما و تلویزیون است که هیچ علاقه ای به ورود دخترش به عرصه هنری و بازیگری نداشت، خودش می گوید :

پدرم دوست نداشت من وارد سینما یا حوزه بازیگری شوم با اینکه در رشته هنر در دانشگاه قبول شدم باز هم اجازه نداد در این رشته تحصیل کن به همین دلیل مهندسی کامپیوتر خواندم

نیلوفر شهیدی و همسر

۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 19376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha