چرا باید قبل از خواب جواهرات خود را درآورید!

برخی دلایل مهم وجود دارند که تأکید می‌کنند باید قبل از خواب جواهرات خود را کنار بگذارید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از وب سایت آمریکایی brightside، برخی از مواد مورد استفاده در ساخت جواهرات مانند نیکل، ممکن است باعث تحریک پوست‌های حساس، خارش و قرمزی شوند و هنگام استفاده از جواهرات در تمام شب، احتمال تحریک پوست افزایش می‌یابد.

همچنین استفاده مداوم از گوشواره در هنگام خواب ممکن است باعث افتادگی لاله گوش شود؛ به گونه‌ای که در طول سال‌ها خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند و اگر به آن‌ها استراحت شبانه‌ای ندهیم، ممکن است بیشتر و بیشتر آویزان شوند. استفاده از گوشواره همچنین ممکن است به دلیل مخلوط شدن چربی ترشح شده از پوست با سلول‌های مرده و باکتری‌ها باعث ایجاد بوی نامطبوع از لاله گوش شود.

علاوه بر این، برخی از خانم‌ها به دلیل تورم انگشتان و دست‌ها هنگام برداشتن حلقه‌ها با مشکل مواجه می‌شوند، زیرا شب هنگام داخل بافت‌ها مایعی جمع شده و منجر به تورم می‌شود.

خوابیدن با گردنبند نیز منجر به گره خوردن آن به مو یا پیچیدن آن در گردن می‌شود. چیزهای کوچک آویزان همچنین می‌تواند شما را از خواب بیدار کند.

اگر جواهرات خود را برای تمیز کردن جدا نکنید، می‌تواند به پناهگاهی برای آلودگی‌ها و باکتری‌ها تبدیل شود، به ویژه حلقه‌هایی که دائما با پوست تماس دارند.

۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 19367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha