شوک بزرگ: رونالدو به یونایتد بازگشت!

باشگاه منچستر یونایتد با انتشار یک تویت رسمی بازگشت کریستیانو به اولدترافورد را خوشامد گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در حالی که در چند روز گذشته شایعاتی در مورد پیوستن این ستاره پرتغالی به منچسترسیتی شنیده می‌شد، در چرخشی ناگهانی و ساعاتی پس از اینکه مکس آلگری جدایی او را از یوونتوس تایید کرد، باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کرد که رونالدو بعد از ۱۲ سال به الدترافورد بازخواهد گشت. این باشگاه با انتشار عکس زیر در صفحات اجتماعی‌اش نوشت:" به خانه خوش آمدی!"

رونالدو امروز برای آخرین بار کونتیناسا را ​​ترک کرد؛ او به هم تیمی‌های خود اطلاع داد که به بازی در یوونتوس ادامه نخواهد داد و گفته می‌شد ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، در حال مذاکره با منچستریونایتد برای بازگشت احتمالی به اولدترافورد است؛ اتفاقی که رونالدو حتی در زمان بازی در رئال مادرید هم بارها از احتمال آن سخن گفته بود. 

این انتقال در حالی رخ داد که اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد، نیز امروز فاش کرد شیاطین سرخ آماده هستند تا به رونالدو در ترک تورین کمک کرده و راهی برای جدایی از بیانکونری پیش پای او قرار دهند.

سولسشر در نشست خبری بازی با وولوز و در مورد رونالدو گفت: " ابتدا بگویم که فکر نمی کردم رونالدو یوونتوس را ترک کند. اگر او به دنبال تیمی دیگر است، می داند که ما اینجا منتظر او هستیم. برای من رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و باهم ارتباط مختصری هم داشته ایم. می دانم که برونو فرناندز نیز با وی ارتباط خوبی دارد و روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد او منتشر شده است.

باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. او اسطوره منچستریونایتد است و من این شانس را داشته ام تا هم با او بازی کنم و هم مربی اش باشم. باید ببینیم چه خواهد شد."

رونالدو اولین بار در سال ۲۰۰۳ از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و در طول ۵ فصل حضور در این باشگاه توانست قهرمانی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ را تجربه کند و همچنین در سال ۲۰۰۸ برای اولین بار برنده توپ طلا شد. او در سال ۲۰۰۹ با انتقالی ۹۴ میلیون یورویی که او را به گران‌ترین بازیکن دنیا تبدیل کرد، راهی رئال مادرید شد و اکنون بعد از ۱۲ سال به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶
کد خبر: 19364
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha