راز جنایت سیاه در پژوی سفید برملا شد/ این دو متهم را شناسایی کنید + عکس

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری پسر پژو سواری خبر داد که با اغفال دختران جوان و مسموم کردن آنها اموالشان را به سرقت می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از فارس سردار لطفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: اوایل مرداد امسال دختر جوانی هراسان و نگران به پلیس آگاهی مراجعه کرد و از جنایت سیاهی که توسط سرنشینان خودروی پژو ۲۰۶ برایش رقم خورده بود، پرده برداشت.

وی با بیان اینکه دختر جوان توضیح داد، مدتی بود که شخصی به صفحه اینستاگرامم پیام می فرستاد و پیشنهاد ازدواج می داد با اینکه به او گفتم قصد ازدواج ندارم ولی مرد جوان که خودش را «امیر» معرفی کرده بود به ارسال پیام هایش ادامه داد و در نهایت پس از مدت ها با او قرار گذاشتم.

شاکی افزود: وی با خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگی به محل ملاقات که غرب تهران بود، آمد و من سوار خودرویش شدم؛ پس از چند دقیقه ای امیر پیشنهاد خوردن آبمیوه داد و در کنار خیابان توقف کرد با آنکه در آن اطراف آبمیوه فروشی نبود او از ماشین پیاده شد و بعد از دقایقی با ۲ آبمیوه برگشت. وقتی آبمیوه را خوردم مزه بدی داشت و بعد از آن ناگهان احساس بیهوشی به من دست داد؛ لحظاتی بعد به هوش آمدم و امیر را دیدم که با مرد جوان دیگری مرا مورد آزار و اذیت قرار می دهند و از من رمز کارت عابر بانکم را می خواهند. در همین حالت گیجی بودم که امیر پس از سرقت پول ها، طلاهایم و کارت های عابر بانکم مرا در مقابل خانه‌مان رها کرد. تا سه روز گنگ بودم و حال خوبی نداشتم.

راز جنایت سیاه در پژوی سفید برملا شد/ این دو متهم را شناسایی کنید+ تصویر

سردار لطفی اعلام کرد: با شکایت دختر جوان، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت بلافاصله وارد عمل شدند اما دختر جوان تنها قربانی پسر پژو سوار نبود، چرا که کارآگاهان با ۲ شکایت مشابه دیگر مواجه شدند که شاکیان این پرونده ها نیز اظهار داشتند با پسر ۲۰۶ سواری در فضای مجازی آشنا شده و پس از کشاندن قربانیان در محل قرار آنها را با آبمیوه مسموم بیهوش کرده و نقشه اش را اجرا کرده و پس از اجرای نقشه خود، قربانیان را در نزدیکی خانه یا محل کارشان رها کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه در کمتر از یک ماه پس از نخستین شکایت، مخفیگاه امیر در غرب تهران شناسایی و در عملیات ویژه‌ای در مخفیگاهش بازداشت شد.

وی گفت: متهم در ابتدا منکر جنایات سیاه و سرقت از دختران جوان بود اما در مواجهه با شاکیان به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد که پسر جوانی به نام کامران همدست وی بوده و پس از بیهوش شدن قربانیان با او همراهی می کرده است.

سردار لطفی گفت: بدین ترتیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از هماهنگی قضائی با بازپرس دادسرای امور جنایی، راهی خانه کامران شده و او را نیز بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهم دوم پرونده منکر همدستی در این جنایات سیاه و سرقت بود، اضافه کرد: یکی از شاکیان موفق شد وی را شناسایی کند اما ۲ شاکی دیگر با توجه به بیهوش بودن، موفق به شناسایی وی نشدند.

سردار لطفی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی سایر شاکیان احتمالی از سوی کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
کد خبر: 19350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha