ملی پوش بسکتبال با ویلچر: با بردن آلمان و الجزایر صعود می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر پس از شکست این تیم برابر استرالیا گفت: در صورت پیروزی مقابل آلمان و الجزایر از گروه خود صعود می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ایمان بگ‌زاده کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان پس از شکست ۸۱ بر ۳۹ این تیم مقابل استرالیا در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰، اظهار کرد: بازی سختی بود. در ابتدای بازی عملکرد خوبی نداشتیم و شرایط حاکم بر مسابقه بر ما چیره شد، اما رفته رفته بهتر شدیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه شاگردان آقا کوچکی در دیدارهای آتی جبران کنند در مورد تأثیر مسابقه اول روی عملکرد این تیم گفت: دربازی اول همیشه هماهنگی سخت است، به ویژه برای ما که با ویلچرهای قدیمی به پارالمپیک آمده‌ایم. دیدید که تیم استرالیا با ویلچرهای جدید آمده بود، اما ویلچرهای ما برای چهار پنج سال پیش است.

بگ‌زاده خاطر نشان کرد: در گروه ما آمریکایی حضور دارد که قوی‌ترین تیم دنیاست. یا انگلیسی که قدرتش همانند همین تیم استرالیاست. در گروه ما سه تا از قدرت‌های بسکتبال با ویلچر دنیا حضور دارند. ما اگر بتوانیم در مصاف با آلمان و الجزایر پیروز شویم، شانس صعود از گروهمان را داریم.

این ملی پوش بسکتبال با ویلچر یادآور شد: برای ما هنوز چیزی تمام نشده و تازه شروع کار است. امیدوارم در دیدارهای بعدی باخت امروز را جبران و از گروه‌مان صعود کنیم.

برنامه کامل مسابقات ورزشکاران ایران در پارالمپیک توکیو + جدول

تاکنون | جدول رده‌بندی مدالی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو + به روزرسانی

وب‌سایت رسمی مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو 

۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
کد خبر: 19333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha