وسایلی که بهتر است دست دوم بخرید + تصاویر

در این گزارش با وسایل کهنه‌ای آشنا می‌شوید که بهتر از جدیدشان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، خرید بعضی از اسباب و وسایل استفاده شده نسبت به خرید نسخه جدید آن، سود بیشتری برایتان به همراه دارد. این وسایل مستهلک همان ویژگیهای وسایل جدید را دارند و نیازی نیست فقط به خاطر براق بودن و زرق و برق جدیدش را بخرید.

در ادامه  با چند وسیله که کهنه‌اش بهتر از جدید آن است آشنا شوید:

وسایل ورزشی

وسایلی که بهتر است دست دوم بخرید + تصاویر

اگر وسیله ورزشی سالم و از برند معروف باشد، خوب است که دست دوم ان را بخرید، این وسایل هیچ فرقی با نوی خودندارند. البته قبل از معامله حواستان را خوب جمع کنید که وسیله خراب نباشد و مطمئن شوید که خوب کار می‌کند.

مسئله دیگر این است که کارکرد بسیاری از وسایل ورزشی سنگین تجدید و سپس دپباره برای فروش با قیمت کمتر عرضه می‌شوند، بنابراین این یک معامله پرسود است.

هر محصولی که گارانتی مادام العمر دارد

وسایلی که بهتر است دست دوم بخرید + تصاویر

پرداخت پول اضافی فقط برای اینکه وسیله جدید دارای ضمانت است، ایده جالبی نیست، ولی اما اگر مالک قبلی پول راپرداخته باشد، با خرید دست دوم آن وسیله شما هستید که سود می‌کنید و پول اضافی هزینه نمی‌کنید. در این حالت، خرید کالاهای دست دوم خطر کمتری دارد.

زیرا اگر کالایی مشکلی داشته باشد، سازنده آن را برای شما تعویض یا تعمیر می کند. مارک هایی مانند Cutco ، JanSport ، Craftsman، Tupperware، Pampered Chef و Briggs & Riley به دلیل برنامه گارانتی مادام العمر چشمگیر خود مشهور هستند. با این حال، همه شرکت‌ها خدمات خود را برای یک گارانتی مادام العمر ارائه نمی دهند مگر اینکه شما مالک اصلی آن باشید. این بدان معناست که اگر به این نکته علاقه دارید، قبل از خرید باید تحقیقات خود را انجام دهید.

ابزارهای دستی

وسایلی که بهتر است دست دوم بخرید + تصاویر

پیدا کردن مجموعه متنوعی از ابزارهای دستی دست دوم با تخفیف زیاد فراهم است. دنبال ابزارهای از برند تجاری مرغوب باشید که گارانتی‌های خوبی دارند.

دستگاه های قهوه ساز

وسایلی که بهتر است دست دوم بخرید + تصاویر

شما می‌توانید دستگاه‌های قهوه کارکرده را پیدا کنید که در شرایط عالی هستند و یک فنجان قهوه را به همان مزه که قهوه ساز جدید درست کنند! از طرف دیگر، با خرید یک محصول دست دوم با کیفیت بالا، می‌توانید حداقل پنجاه درصد تخفیف بگیرید.

ماشین های فرسوده

وسایلی که بهتر است دست دوم بخرید + تصاویر

قیمت خودروی جدید معمولاً هنگامی که چندین کیلومتر در جاده ها بوده است کاهش می یابد. بنابراین، خرید خودروی کارکرده که مسافت کم یا متوسط را پیموده ​​است، هوشمندانه است. اما قبل از خرید ماشین دست دوم، مهم است که خودرو را به خوبی بررسی کرده و نزد مکانیک ببرید تا تجهیزات آن را کاملاً بررسی کند و از وضعیت خوب آن مطمئن شوید.

مبلمان منزل

وسایلی که بهتر است دست دوم بخرید + تصاویر

با خرید مبلمان منزل دست دوم می‌توانید معاملات خوب زیادی انجام دهید. با کمی رنگ آمیزی و اصلاح کنید تا نو شود، مبلمان قدیمی با قیمت کمتر جدید می شوند! امروزه بازارهای مستعمل فروشی زیادی وجود دارد و می توانید در این مکان ها معاملات خوبی انجام دهید.

لباس

وسایلی که بهتر است دست دوم بخرید + تصاویر

با خرید لباس های دست دوم می‌توانید تا نود درصد از پول خود را پس انداز کنید. امروزه بسیاری از فروشگاه‌های پوشاک دست دوم اقلامی از مارک های معروف بین المللی به فروش می‌رسانند اما با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی آنها.

لوازم الکتریکی

وسایلی که بهتر است دست دوم بخرید + تصاویر

اگر به دنبال دستگاهی با مشخصات، شکل و رنگ خاص نیستید، می‌توانید در فروشگاه‌های دست دوم به دنبال یخچال، ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی باشید. در این مورد، می‌توانید با فروشنده مذاکره کنید و قیمت مناسب تری را معامله کنید و یک دستگاه با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه دریافت کنید.

منبع: تابناک باتو

۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 19276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha