لهجه عجیب فروشنده، خریداران خانه را به اشتباه انداخت!

یک زوج جوان انگلیسی که می خواستند یک آپارتمان دو خوابه بخرند، به دلیل لهجه عجیب فروشنده یک عمارت متروکه در اسکاتلند را خریداری کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ۲۴‌ ای‌ای؛ کال هانتر و کلر سگرن تصور می‌کردند که یک آپارتمان با تخفیف در گلاسکو را به مبلغ ۳۰ هزار پوند (۳۷ هزار دلار) خریداری کرده اند، اما قبل از اینکه خانه را تحویل بگیرند متوجه شدند که خانه‌ای که خریدند یک عمارت ۱۲۰ ساله است که نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

پیشنهادات خرید مسکن در اسکاتلند از نظر قانونی لازم الاجرا است، به این معنی که این زوج باید ویلای شش خوابه جیمز وود در دانون را می‌خریدند. بنابراین کال و کلر، که فقط یک بار به اسکاتلند سفر کردند، آستین‌های خود را بالا زدند و قصد دارند حالا که این عمارت را خریداری کرده اند، آن را به خانه رویایی خود تبدیل کنند.

لهجه عجیب فروشنده، خریداران خانه را به اشتباه انداخت!

وقتی که آن‌ها پیشنهاد خرید خانه را ارسال کردند، همه افراد حراجی از آن خارج شدند. در دفترچه حراج که روی هر صندلی قرار گرفته بود، اطلاعاتی در مورد تمام املاک باقی مانده وجود داشت. پشت آن صفحه، صفحه‌ای دیگری وجود داشت که شماره مربوط به ملک را نشان می‌داد. هنگامی که آپارتمانی که این زن و شوهر برای خرید آن برنامه ریزی کرده بودند، نمایش داده شد، اتفاقی عجیب رخ داد. در صفحه نمایش، کیل دستش را بالا برد، اما خودش را در حراج تنها دید.

لهجه عجیب فروشنده، خریداران خانه را به اشتباه انداخت!

کیل گفت: "مشکل این بود که حراجی‌ها سریع صحبت می‌کردند، مردم گلاسکو لحن تندی دارند و من واقعاً برای فهمیدن آنچه آن‌ها می‌گفتند تلاش می‌کردم و متوجه عددهایی که می‌خواندند نشدم. همه چیز به سرعت اتفاق افتاد، آن‌ها پیشنهاد من را به حراج گذاشتند. وقتی دوباره به صفحه نگاه کردم، وحشت زده و شوکه شدم و فهمیدم که شماره در بروشور و شماره روی صفحه نمایش با هم مطابقت ندارند، آن وقت بود که متوجه شدم عمارت متروکه‌ای را به جای آپارتمانی که برایش برنامه ریزی کرده بودیم، خریداری کردم."

لهجه عجیب فروشنده، خریداران خانه را به اشتباه انداخت!

این خانه متروکه ۲۰ سال خالی از سکنه بود و در آن مبلمان کپک زده و تابلوهای نقاشی وجود داشت و سقف خانه کاملا خراب شده بود. آب و برق ملک نیز قطع است. شرایط این زوج بسیار پیچیده‌تر از خرید اشتباهی خانه است. این زوج تنها نیمی از ساختمان را خریداری کرده بودند و فقط ۶ ماه وقت داشتند تا بتوانند نیمه دیگر آن را نیز بخرند و بالاخره موفق شدند تا تمام ملک را از آن خود کنند.

گفتنی است که این زوج از سال ۲۰۱۹ تاکنون به صورت تمام وقت در خانه جدید خود کار می‌کنند و سعی می‌کنند اشتباهشان را جبران کرده و عمارت متروکه را به خانه رویایی خودشان تبدیل کنند.

لهجه عجیب فروشنده، خریداران خانه را به اشتباه انداخت!

۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 19097
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha