خبر درگذشت نظام اسلامی مجری تلویزیون صحت دارد؟

لحظاتی پیش شایعه درگذشت رحمان نظام اسلامی مجری قدیمی و توانمند و کاربلد صدا و سیما در فضای مجازی پخش شد. نظام اسلامی که در بیمارستان بستری است این شایعه را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،در حالی که امروز اهالی فرهنگ و هنر با خبر تلخ درگذشت فرشته طائر پور تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران براثر ابتلا به کرونا مواجه شدند، لحظاتی پیش شایعه در گذشت رحمان نظام اسلامی مجری قدیمی و توانمند و کاربلد صدا و سیما در فضای مجازی پخش شد. نظام اسلامی که در بیمارستان بستری است این شایعه را تکذیب کرد.

تکذیب در گذشت نظام اسلامی مجری تلویزیون

او گفت: هر سال به خاطر ترکش‌ها، عفونت وارد خونم می‌شود و از ناحیه پا دچار مشکل می‌شوم، اما امسال کرونا، ریه‌هایم را هم درگیر کرد. البته این درصد درگیری کم است و بحمدالله تحت درمانم.

نظام اسلامی که در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری است، تأکید کرد: فعلاً تا شنبه ۳۰ مردادماه باید در بیمارستان باشم و بعد از ترخیص هم در منزل درمان را ادامه بدهم و خودم را قرنطینه کنم.

او با اشاره به اینکه نمی‌دانم این فضای‌مجازی چرا این‌طور غیرحرفه‌ای عمل می‌کند، گفت: گلایه دارم که بدون سند، مطلبی را نشر می‌دهند و باعث نگرانی دوستان می‌شوند؛ به لطف خدا و دعای خیر مردم، جای نگرانی نیست و حالم رو به بهبود است.

درگذشت نظام اسلامی مجری تلویزیون صحت دارد؟ + عکس

این مجری قدیمی تلویزیون همچنین از مردم درخواست کرد برای همه بیمارانی که در بستر بیماری‌اند، دعا کنند. او گفت: دلم پیش عزاداران امام حسین (ع) است و ممنون دعای خیر مردمم.

نظام‌اسلامی قرار بود به عنوان مجری، عازم مسابقات پارالمپیک بشود که به تعبیر خودش احتمالاً با این شرایط و اوضاعِ جسمانی، منتفی شود.

محمد رحمان نظام‌الاسلامی مجری معروف صبح بخیر در خوزستان بدنیا آمده و در سن ۱۷ سالگی برادرش کریم نظام اسلامی در عملیات فکه به شهادت رسید. وی بعد از شهادت برادرش به عنوان گزارش جنگی در اواخر اسفندماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر یک پای خود را از دست داد. در سال ۱۳۶۰ در آزمون تربیت معلم قبول شد؛ خودش می‌گوید که یک حادثه او را به سمت صدا و سیما هدایت کرد. او سالِ گذشته ویژه برنامه محرمِ شبکه دو سیما را اجرا می‌کرد.

منبع: راهبرد معاصر

۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 19008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha