رونمایی از مسی؛ پارک دو پرنس منفجر شد (عکس)

لیونل مسی و دیگر خریدهای بزرگ پاریسن ژرمن امروز به شکل رسمی در پارک دو پرنس معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد شگفت انگیزی داشته و به جرأت می‌توان گفت که باشگاه فرانسوی موفق ترین تیم در این زمینه بوده است؛ در واقع ناصر الخلیفی با جذب بزرگترین ستاره های دنیا حالا تنها به هدف دیرینه خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا فکر می کند.

پاری‌سن‌ژرمن ابتدا چهار بازیکن شامل اشرف حکیمی، جورجینیو واینالدوم، جان لوئیجی دوناروما و البته کاپیتان و اسطوره رئال مادرید یعنی سرخیو راموس را به خدمت گرفت. اما این پایان کار تیم فرانسوی در نقل و انتقالات تابستانی نبود و آنها اسطوره بارسلونا و یکی از بهترین بازیکن های تاریخ یعنی لیونل مسی را به خدمت گرفتند تا یک بمب بزرگ در پاریس منفجر شده باشد.

اما مائوریسیو پوچتینو از دقایقی دیگر در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ یک فرانسه به مصاف استراسبورگ خواهد رفت. این باشگاه پیش از آغاز این مسابقه مراسمی تدارک دید و در آن از خرید های شگفت انگیز خود یعنی حکیمی، واینالدوم، دوناروما، راموس و مسی رو نمایی کرد.

این معارفه به شکلی کاملاً فوق العاده و در برابر تماشاگران پرشور حاضر در پارک دو پرنس برگزار شد. همچنین لیونل مسی در این مراسم خطاب به هواداران PSG گفت: "هفته بسیار ویژه‌ای بود. می خواهم از همه به خاطر استقبال شان تشکر کنم. واقعا شگفت انگیز بود. خیلی خوشحال و امیدوارم. از اینکه این مرحله جدید را تجربه می‌کنم، بسیار راضی ام. امیدوارم امسال از بازی کردن لذت ببرم."

اما لیونل مسی، سرخیو راموس و جان لوئیجی دوناروما به دلیل عدم آمادگی کامل در لیست پاری‌سن ژرمن برای بازی امروز مقابل استراسبورگ قرار نگرفتند و به نظر می‌رسد که حداقل یک هفته دیگر باید منتظر ماند تا از این بازیکنان به خصوص فوق ستاره آرژانتینی در ترکیب PSG رونمایی شود. این در حالی است که دو خرید دیگر این تیم یعنی جورجینیو واینالدوم و اشرف حکیمی از ابتدا در ترکیب اصلی امشب تیم مائوریسیو پوچتینو قرار گرفته اند.

۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر: 18934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha