رییسی خبر از محدودیت‌های جدید و جدی داد/ فردا ابلاغ خواهد شد

رئیسی گفت: جزئیات محدودیت‌های جدی و جدید در ترددها، کسب و کار، مسائل فرهنگی، آموزش‌ و ادارات دولتی فردا تصمیم گیری و ابلاغ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: امروز جلسه‌ای در حضور رئیس جمهور برگزار و تصمیمات مهمی گرفته شد و باید توجه داشت که کرونای دلتا سراسر دنیا را گرفته است و ما باید سرعت واکسیناسیون را بالا ببریم.

وی ادامه داد: یکی از تصمیماتی که امروز گرفته و روی آن تاکید شد این بود که عزم جدی و همکاری با کمک مردم صورت بگیرد تا ترددها در سراسر کشور کاهش پیدا کند و در این زمینه باید مردم توجیه شوند و با توجه به وضعیت بیماری ناگزیر به تشدید محدودیت‌ها هستیم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: در ماه محرم هستیم و تاکید شد دستورالعمل‌ها به شدت رعایت شود و برگزاری مراسم عزاداری در فضای بسته ممنوع است.

رئیسی عنوان کرد: در این چند روز برخی مداحان بزرگ اعلام آمادگی کردند تا با رعایت دستورالعمل‌ها مراسم عزاداری برگزار کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید شد که باید صف دارو در داروخانه‌ها جمع شود و دستوراتی داده شد که فردا جزییات آن مشخص می‌شود.

رئیسی عنوان کرد: جزئیات محدودیت‌های جدی و جدید در ترددها، کسب و کار، مسائل فرهنگی، آموزش‌ و فعالیت ادارات دولتی فردا تصمیم گیری و ابلاغ خواهد شد، چون هیچ راهی جز اعمال محدودیت با توجه به آمار بالای بستری در بیمارستان‌ها نداریم.

۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
کد خبر: 18841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha