تحلیل‌گر مطرح: دوج کوین آماده جهش است

یک معامله‌گر مطرح با اشاره به خروج دوج کوین از روند نزولی خود، پیش‌بینی کرده که این ارز دیجیتال ممکن است تا ۰.۴۱ دلار رشد کند. او از یک ارز دیجیتال دیگر هم نام برده و گفته است که پتانسیل خوبی برای رشد دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از دیلی هودل، یکی از معامله‌گران پرطرفدار ارزهای دیجیتال در توییتر گفته است به‌دنبال عبور قیمت بیت کوین از ۴۵,۰۰۰ دلار و بازگشت اتریوم به ۳,۰۰۰ دلار، دوج کوین و یک ارز دیجیتال دیگر هم در حال آماده‌شدن برای جهشی مشابه هستند.

این معامله‌گر مطرح که با نام کاربری مستعار اسمارت کانترکتر (SmartContracter) در توییتر فعالیت می‌کند، خطاب به ۱۵۶,۰۰۰ دنبال‌کننده خود نوشت که پیش‌بینی می‌کند دوج کوین از روند نزولی خود خارج شود و جهش خود را تا رسیدن به سطح ۰.۴۱ دلار دنبال کند.

او در توییتی نوشت: (اشاره به دوج کوین) واق واق! به نظر می‌رسد دوج کوین آماده شده و در حال شکستن [خط] روند نزولی کلیدی خود است. آیا فصل میم کوین‌ها فرا رسیده است؟ شبیه آنهایی است که آرام حرکت می‌کنند، اما نه برای مدتی طولانی.

تحلیل‌گر مطرح: دوج کوین آماده جهش است

                                                      نمودار قیمت دوج کوین (تحلیل اسمارت کانترکتر)

اسمارت کانترکتر می‌گوید ارز دیجیتال پروتکل گراف (The Graph) هم که با نماد «GRT» شناخته می‌شود، ممکن است پس از وارد شدن به فاز انباشت بلندمدت در یک روند صعودی قرار بگیرد. وی افزود: 

گراف با سقوط از اوج [تاریخی]، بیش از ۸۵ درصد از ارزش خود را از دست داد، با این حال انباشت زیبایی در نمای ۱ روزه بازار GRT/USD دیده می‌شود و در بازار جفت ارز GRT/BTC هم یک موج نوسانی ۵ بخشی تمیز از کف قیمتی اخیر شکل گرفته است.

تحلیل‌گر مطرح: دوج کوین آماده جهش است

                              نمای بازار جفت ازهای گرف/بیت کوین و گرف/دلار (تحلیل اسمارت کانترکتر)

اسمارت کانترکتر می‌گوید که در حال حاضر دارد سود حاصل از فروش مجموعه توکن‌های غیرمثلی (NFT) کریپتو پانکس (CryptoPunks) را که جزو اولین NFT‌ها یا همان آثار هنری دیجیتالی ایجادشده روی بلاک چین اتریوم بودند، با موارد دیگری جایگزین می‌کند. یکی از انتخاب‌های او، برخی از توکن‌های مجموعه میت بیتس (Meebits) است. میت بیتس یک مجموعه NFT جدید است که توسط لاروا لبز (Larva Labs)، شرکت سازنده مجموعه مشهور کریپتو پانکس، عرضه شده و به‌تازگی حجم معاملات آن افزایش چشم‌گیری داشته است.

اسمارت کانترکتر گفته است: 

یکی از توکن‌های کریپتو پانکس را ۵۰ درصد بیشتر از آنچه که در ابتدای ماه خریداری کرده بودم به فروش رساندم. اکنون می‌خواهم با سود آن از مجموعه میت بیتس خرید کنم. NFTهای شرکت لاروا لبز تنها NFTهایی هستند که از آنها کسب درآمد کرده‌ام، بنابراین [احتمالاً] فقط به همین‌ها بچسبم.

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 18704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha