شیائومی پر فروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در جهان شد + نمودار

شرکت شیائومی که رقابت نفس گیری با سامسونگ و اپل دارد در ماه ژوئن توانست به صدر جدول پرفروش‌ترین برندهای گوشی‌های هوشمند در دنیا صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به نقل از world-today-news، رقابت بزرگی بین شرکت‌های شیائومی، سامسونگ و اپل در تولید محصولات دیجیتال وجود دارد. بر اساس آخرین گزارش ها، شیائومی در سه ماهه دوم سال برترین شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در اروپا بود. گزارش دیگری نیز نشان داد که این شرکت چینی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ دومین تولید کننده پرفروش تلفن هوشمند در جهان بوده است. طبق اطلاعات جدید در ماه ژوئن کمپانی شیائومی برای اولین بار در رتبه اول دنیا قرار گرفته است.

گوشی های هوشمند

فروش شرکت شیائومی طبق تحقیقات Counterpoint

بر اساس تحقیقات Counterpoint، فروش شیائومی در ماه ژوئن ۲۰۲۱ در مقایسه با ماه قبل ۲۶ درصد افزایش داشته است و پر فروش‌ترین مارک تجاری ماه لقب می‌گیرد؛ بنابراین، شیائومی برای اولین بار و از نظر فروش گوشی‌های هوشمند در یک ماه از سامسونگ و اپل پیشی گرفته است.

رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار بالا است و در حالی که این یک دستاورد بزرگ برای شیائومی محسوب می‌شود، باید توجه داشت که این گزارش فقط بر اساس فروش ماه ژوئن ۲۰۲۱ منتشر شده است. به نظر می‌رسد که با رفع موانع تولید در ویتنام و بهبود اوضاع کرونا در جهان بار دیگر شرکت سامسونگ در صدر قرار خواهد گرفت و شیائومی در رتبه دوم باشد. اما حقیقت این است که رقابت بین دو شرکت اکنون بسیار هیجان انگیز است.

شرکت شیائومی

۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
کد خبر: 18524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha