حواشی همایش میکاپ در دانشگاه تهران ادامه دارد/بسیج:رییس دانشکده برکنار شود+تصاویر

در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران همایشی تحت عنوان «همایش تخصصی رنگ، کراتین، کوتاهی و میکاپ» برای آموزش به مراکز زیبایی برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد میکائیل دیانی، یکی از فعالان حوزه رسانه در صفحه ایستاگرام خود پستی منتشر کرد که مشاهده آن موجب حیرت هر بیننده ای است. طبق آن چه دیانی انتشار داده، در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران همایشی تحت عنوان «همایش تخصصی رنگ، کراتین، کوتاهی و میکاپ» برای آموزش به مراکز زیبایی برگزار شده است. برگزاری چنین همایشی در محیطی دانشگاهی به اندازه کافی مایه تعجب است؛ چه برسد به اینکه بدانیم چنین رویدادی در دانشکده علوم اجتماعی و زیر چشم اساتید این رشته در حال رخ دادن است.

دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران یا سالن آموزش میکاپ؟!
 

دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران یا سالن آموزش میکاپ؟!

در همین رابطه بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در نامه‌ای به محمود نیلی احمدآبادی رئیس این دانشگاه خواستار عزل رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران شده و تاکید کرد: حیثیت و جایگاه علمی دانشکدۀ علوم اجتماعی دانشگاه تهران با برگزاری یک همایش آرایش در دو روز پیاپی و به ادعای ریاست دانشکده، بدون اطلاع ایشان از چیستی برنامه، به بازیچه گرفته شده و این اتفاق شرم‌آور نه‌تنها از طرف دانشجویان و اساتید که تا سیمای ملی نیز بازتاب و واکنش منفی شدیدی را به همراه داشته است.

۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 18504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha