چرا مردم این گزارشگر را دوست دارند؟

در روزهایی که انتقاد از تلویزیون به فصل مشترک رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از مخاطبان تبدیل شده، دست‌کم یک نفر هست که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین گزارشگران صداوسیما در حال کار است و اغلب مردم هم به‌شدت او را دوست دارند. این آدم که حالا به بهانه المپیک توکیو بار دیگر هر روز صدای گرمش را می‌شنویم، اسمش هادی عامل است؛ گزارشگر ۶۶ ساله رشته کشتی که پدرش اهل زابل بود، اما خانوادگی به مشهد مهاجرت کردند و از سال ۶۳ وارد این حرفه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از دنیای اقتصاد ؛سالیان سال است مهم‌ترین مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در ایران به صدای گرم عامل گره خورده است. اگر اینجا یک کشور اروپایی بود، لابد یک گروه تحقیقاتی پی داستان را می‌گرفتند و تحقیق می‌کردند که چند نفر از افتخارآفرینان یکی، دو دهه اخیر کشتی ایران با صدای پرهیجان عامل عاشق دایره طلایی شدند. مطمئن باشید اگر موفقیتی هست، او هم به سهم خودش در بخشی از آن دخیل بوده. عامل تا به حال به چندین دوره مسابقات المپیک اعزام شده و اغلب مسابقات جهانی را هم خودش گزارش کرده است. حتی از صدای او در فصل سوم سریال پایتخت هم استفاده شد.

چرا مردم این گزارشگر را دوست دارند؟

 با این حال با وجود برخی تکیه‌کلام‌های سنتی و تکراری، صدای عامل هرگز برای مردم ملال‌آور نشده است. رازهای این محبوبیت، می‌تواند قابل توجه سایر اهالی تلویزیون هم باشد؛ مخصوصا آنها که مدت‌هاست از سکه افتاده‌اند. عامل عاشق کشتی است، خودش را موظف می‌داند همه اطلاعات مربوط به این رشته ورزشی را به طور مداوم دنبال کند و به روز باشد. او از کار و مطالعه سیر نمی‌شود. از سوی دیگر حس میهن‌دوستی در صدای این گزارشگر قدیمی موج می‌زند. پرواضح است که او «شو» اجرا نمی‌کند و واقعا قلبش برای موفقیت نمایندگان ایران می‌تپد. از سوی دیگر عامل هرگز دنبال تحقیر رقبا نیست و بر خلاف بسیاری از دیگر اهالی تلویزیون، این کار را مصداق وطن‌پرستی نمی‌داند. او در امور فنی هم دخالت نمی‌کند و پنبه این و آن را نمی‌زند. همه اینهاست که باعث شده یک ایران عاشق عامل باشد. کاش بقیه هم ببینند و بیاموزند؛ مخصوصا آن گزارشگر قدیمی فوتبال که سال‌هاست مغز بیننده‌ها را رنده می‌کند و البته اجازه بدهید از او اسم نبریم!

۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴
کد خبر: 18444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha