توافق زنیت و لورکوزن بر سر انتقال سردار آزمون

وب سایت چمپیونات روسیه مدعی شد که دو تیم زنیت سن پترزبورگ و بایرلورکوزن بر سر انتقال سردار آزمون به توافق رسیده اند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از"ورزش سه"، روز گذشته بود که جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی با اعلام خبری فوری درباره آخرین وضعیت انتقال سردار آزمون، از علاقه ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم برای جذب او به عنوان گزینه اول تقویت خط حمله این باشگاه ایتالیایی یاد کرد و هم‌چنین اعلام کرد که باشگاه بایرن لورکوزن نیز روی جذب این ستاره ایرانی باشگاه زنیت روسیه دست گذاشته است.


این خبرنگار ایتالیایی در ادامه مدعی شد که باشگاه بایرن لورکوزن نیز پیشنهاد جذب آزمون را به مبلغ 18 میلیون یورو به باشگاه زنیت داده است. پیشنهادی که به نظر می رسد مدیران زنیت را وسوسه کرده و حالا وب سایت چمپیونات روسیه به نقل از منابع خود از توافق نهایی این باشگاه روسی با طرف آلمانی خبر داده است.


چمپیونات در مطلبی به نوشته "دیمیتری زیمین" اعلام کرده است که زمان جدایی آزمون فرا رسیده است. نویسنده در این مطلب با تمجید از توانایی های این مهاجم ایرانی، اعلام کرده است که او می توانست زودتر از اینها فوتبال روسیه را ترک کند. در این مطلب با تیتر"آزمون ممکن است زنیت را ترک کند؛ زمان آن فرا رسیده " آمده است: واضح است که برای جدایی این ایرانی از روسیه خیلی دیر شده است. برای سردار آزمون شرم آور است. بازیکنی با چنین پتانسیلی می توانست مدتها پیش به یک باشگاه متوسط اروپایی برود و به پیشرفت خود ادامه دهد، اما در عوض چند سال پیشرفت مشکوک در زنیت را انتخاب کرد.


در این گزارش آمده است: من مطمئن نیستم که کیفیت آزمون اساساً بعد انتقال از روبین کازان بهتر شده باشد، اما بارها و بارها او نظر استعدادیاب های باشگاه های نخبه را جذب می کرد و حالا شاید سرانجام زمان عزیمت او فرا رسیده باشد و این انتقال انجام شود. یکی از منابع موثق در تماس با وب سایت چمپیونات ادعا می کند زنیت و بایرلورکوزن در آستانه توافق بر سر انتقال سردار هستند. به زودی این معامله انجام خواهد گرفت و همه خوشحال خواهند شد.


نویسنده در ادامه با اعلام اینکه زنیت بابت فروش آزمون و دریافت پول نقد خوشحال خواهد شد، نوشت: فکر نکنید که سرگئی سماک (مربی زنیت) اکنون اشکهای تلخی می ریزد. در صورت فروش آزمون و سباستین دریوسی، سرمربی زنیت حداقل مقداری بودجه برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات در اختیار خواهد داشت. به نظر می رسد کلودینیو جایگزین یکی از این دو نفر شود. آیا آنها می توانند جایگزینی در حد آزمون جذب کنند؟ مطمئن نخواهم بود.
در ادامه آمده است: من به چیز دیگری اطمینان دارم: سردار فوراً نیاز به ترک منطقه راحتی خود دارد. جای تعجب نیست که زنیت می خواهد از چنین سرمایه گذاری هایی سود کسب کند. و مبلغ مناسبی به دست بیاورد، با توجه به اینکه آزمون یکی از با ارزش ترین مهاجمان در بازار نقل و انتقالات روسیه است.


آندری لونف سنگربان سابق زنیت که با سردار هم تیمی بود و 118 بار برای قهرمان روسیه به میدان رفت، اکنون عضو تیم بایرلورکوزن است. نویسنده با اشاره به این موضوع نوشته است: خنده دار است که اگر او به بایر نقل مکان کند و می تواند دوباره با آندری لونف متحد شود. بازیکنان به وضوح موضوعات مشترکی را برای برقراری ارتباط پیدا می کنند. درست است که سردار در چارچوب یک مکالمه بزرگ و چند عبارت، زبان روسی را بدون هیچ تردیدی یاد گرفت اما شاید در آلمان عادت به فرهنگ و زبان محلی سریعتر پیش برود.


نویسنده در پایان نوشته است: سردار باشگاه را ترک می کند، باشگاهی که واقعاً برای او عزیز شده است. سردار عالی است و اگر این انتقال اتفاق بیفتد، قطعاً او شایسته یک خداحافظی زیبا از فوتبال روسیه است.

۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
کد خبر: 17958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha