بازداشت کلاهبردار ۲۲ ساله بازار بورس در تهران

معاون هماهنگ کننده پلیس تهران بزرگ از دستگیری جوان۲۲ساله ای خبر داد که با جعل عنوان ۸۰ میلیارد ریال از کاربران بازار بورس کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رکنا   سردار "مسعود مصدق"  اظهار داشت: در پی دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری یک جوان ۲۲ ساله  به بهانه سرمایه گذاری در بازار بورس ، شناسایی و دستگیری متهم در اختیار تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم  با جعل عنوان و ادعای ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرایی و همچنین ادعای مهارت در معاملات بازار بورس و سود آوری بالای سرمایه گذاری این بازار، مبالغ فراوانی از مال باخته دریافت و پس از اخذ وجوه، دیگر پاسخگوی تماس های تلفنی نبوده است.

بازداشت کلاهبردار بازار بورس در تهران

معاون هماهنگ کننده پلیس تهران ابراز داشت : در ادامه تحقیقات پلیسی چند پرونده مشابه دیگر نیز به این پلیس ارجاع و در این پرونده ها نیز متهم پس از جلب اعتماد قربانیان خود و تخصیص نام کاربری و رمز عبور ساختگی به این افراد و جعل اسناد مربوط به اعطا و تخصیص ارزهای دیجیتال پربازده اموالشان را تحصیل و بلافاصله گریخته بود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه هویت این متهم و مخفیگاه وی،  شناسایی شد،  افزود: پس از هماهنگی های قضائی، روز گذشته تیمی از ماموران این پلیس به مخفیگاه متهم در محدوده "جنت آباد" اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی این کلاهبردار جوان را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی کنند.

سردار مصدق اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را  ۸۰ میلیارد ریال محاسبه و کشف سایر جرایم احتمالی و شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد.

۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
کد خبر: 17955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha