ثروتمندان قصد دارند رمزارز بخرند / ارز دیجیتال در کنار سایر دارایی‌ها

بررسی‌های جدید گلدمن‌ساکس نشان می‌دهد بیشتر از نیمی از مشتریان قصد دارند رمزارزها را به دارایی‌های خود اضافه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت‌نیوز، ۱۵ درصد از مشتریان دفتر خانوادگی گلدمن‌ساکس قبلا دارایی دیجیتال خریداری کردند.

بررسی‌های جدید گلدمن‌ساکس نشان می‌دهد که علاوه بر ۱۵ درصدی که قبلا دارایی دیجیتال خریدند حالا بیشتر از نیمی از مشتریان قصد دارند رمزارزها را به دارایی‌های خود اضافه کنند و این نشان ‌می‌دهد که ثروتمندان در حال افزایش سبد ارز دیجیتال خود هستند.

بلومبرگ در اخرین نظرسنجی خود ۱۵۰ دفتر سرمایه‌گذاری خانوادگی در سراسر جهان مورد پرس‌وجو قرار داده است. بیش از نیمی از این دفاتر به دلایلی آشکاری قصد دارند در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری کنند. همچنین نیم دیگر که قصد سرمایه‌گذاری در این بازار را ندارند عدم اطمینان طولانی‌مدت و نوسانات قیمتی زیاد را دلیل عدم سرمایه‌گذاری در این بازار می‌دانند.

دارایی بخش اندکی از جامعه بررسی شده بیش از ۵ میلیارد دلار است.

بلومبرگ تجارت‌ دفاتر خانوادگی را به عنوان مدیریت ثروت و کسب و کار افراد ثروتمند توصیف می‌کند. افرادی از جمله بیل‌گیتس، اریک اشمیت و جرارد ورتهایمر صاحب برند شنل دفتر خانوادگی مدیریت ثروت دارند.

شرکت خدمات سرمایه‌گذاری ارنست و یانگ تخمین می‌زند که بیش از ۱۰ هزار دفتر خانوادگی وجود دارد که هر یک امور مالی فقط یک خانواده را مدیریت می‌کند. نیمی از این دفاتر در طول قرن ۲۱ تاسیس شدند. تخمین زده می‌شود که این دفاتر ثروتی معادل ۶ تریلیون دلار را مدیریت می‌کنند و صنعت صندوق‌های سرمایه‌گذاری هم تحت الشعاع همین بخش است.

۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 17897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha