وقت خرید بیت‌کوین است؟ / کدام ارز بیشترین بازدهی را داشت؟

کاهش قیمت بیت‌کوین از محدوده حمایتی ۳۰ هزار دلار افزایش تقاضا در این ارز را به دنبال داشت و قیمت این ارز دوباره به محدوده ۳۱ هزار دلار برگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت‌نیوز، بسیاری از کارشناسان و شرکت‌های سرمایه‌گذاری عقیده دارند بیت‌کوین تا محدوده ۲۰ هزار دلار ریزش می‌کند اما این ارز یک محدوده حمایت مهم بین ۲۸ تا ۳۰ هزار دلار دارد که تقاضا در این ناحیه به شدت زیاد است.

اگرچه محدوده حمایتی بیت‌کوین معتبر است اما زمانی می‌توان ادعا کرد اصلاح بیت‌کوین تمام شده که این ارز محدوده قیمتی میانگین ۵۰ روزه خود را پشت سر بگذارد و بالای این قیمت تثبیت شود.

شاخص مقاومت نسبی (rsi) بعد از بازگشت از منطقه اشباع فروش در منطقه میانه قرار دارد اما دوباره به سمت منطقه اشباع فروش سر خم کرده است.

اندیکاتور مکدی هم در محدوده ۳۰ هزار دلار سیگنال مثبت صادر کرده بود اما به نظر می‌رسد دوباره قرار است سیگنال فروش صادر کند.

شاخص ورود پول اما در منطقه میانی قرار دارد و به سمت منطقه اشباع خرید در حرکت است و این یعنی حجم تقاضا فعلا بیشتر از عرضه است.

بازار در حال حاضر روندی نوسانی دارد و بیت‌کوین فعلا در کف کانال رنج خود معامله می‌شود. بیشتر نوسان قیمتی بیت‌کوین در نیمه پایینی کانال رنج خود بوده و ین موضوع سناریو شکسته شدن این کانال رنج به سمت پایین را پررنگ‌تر می‌کند.

بازار از دیروز تا امروز

بیت‌کوین با بیش از ۲ درصد رشد به ۳۱ هزار و ۸۰۰ دلار رسیده است و این موضوع باعث شد تا سایر آلت‌کوین‌ها هم روندی مثبت به خود بگیرند.

اتریوم از محدوده هزار و ۷۰۰ دلار تا نزدیک به ۲ هزار دلار رشد کرده و اگر مقاومت ناحیه ۲ هزار دلار شکسته شود هدف بعدی این ارز ۲ هزار و ۲۰۰ دلار خواهد بود.

ارز دیجیتال AXS در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۵ درصد رشد کرده اما بازدهی هفتگی این ارز هنوز منفی است.

کارشناسان عقیده دارند فعلا وقت خرید نیست و تا زمانی که بازار تایید بازگشت روند صعودی را نداده است نباید خرید کرد.

۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
کد خبر: 17848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha