معرفی شیائومی به عنوان دومین سازنده تلفن‌های هوشمند در جهان

شرکت شیائومی به علت فروش مناسبی که داشته، دومین سازنده تلفن‌های هوشمند در جهان معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به نقل از gsmarena؛ در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱، شیائومی دومین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند در سطح جهان از نظر فروش بود و شرکت سامسونگ نیز با ۱۹ درصد سهم از بازار همچنان در رتبه اول قرار دارد، اگرچه شیائومی در این مرحله با پرش ۱۷ درصدی رشد بسیار بالایی داشته است.

محموله‌های شرکت شیائومی در آمریکای لاتین بیش از ۳۰۰ درصد، در آفریقا ۱۵۰ درصد و در اروپای غربی ۵۰ درصد افزایش فروش پیدا کرده است و گفته می‌شود، متوسط ​​قیمت فروش آن در هر واحد هنوز ۴۰ درصد کمتر از سامسونگ و ۷۵ درصد کمتر از اپل است.

علت رشد شرکت شیائومی مشخص شد

Canalys کارشناس تلفن‌های همراه می‌گوید هدف شیائومی باید افزایش فروش گوشی‌های برتر این گوشی مانند Mi ۱۱ Ultra باشد، اما ممکن است چالش برانگیز شود، چراکه Oppo و vivo هدف یکسانی دارند و برخلاف شرکت شیائومی، به نظر می‌رسد آن‌ها مایل به صرف هزینه‌های زیادی هستند.

معرفی شیائومی به عنوان دومین سازنده تلفن های هوشمند در جهان

اگر رشد فروش این شرکت با یک سرعت ثابت ادامه داشته باشد، ممکن است شیائومی به خوبی از سامسونگ پیشی بگیرد و در زمان مناسب، به فروشنده شماره ۱ گوشی‌های هوشمند جهان تبدیل شود. اپل در حال حاضر ۱۴ درصد فروش دارد، در حالی که Oppo و vivo هر کدام ۱۰ درصد فروش دارند؛ هرچند هیچ چیزی در مقایسه با ۸۳ درصد شیائومی نسبت به نیمه دوم ۲۰۲۰ قابل مقایسه نیست.

۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
کد خبر: 17729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha