مسیر حرکت آیفکس از بورس تهران جدا شد

در جریان معاملات امروز، (سه شنبه، ۲۲ تیر ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۶۶ واحد به رقم ۱۸ هزار و ۹۴۸ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از سنا؛ برپایه معاملات چهارمین روز هفته فرابورس ایران، بیش از ۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۸۴ هزار و ۵۵۷ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، بانک دی با ۵۹ واحد، شرکت پتروشیمی مارون با ۵۶ واحد، شرکت سنگ آهن گهر زمین با ۱۰ واحد، شرکت پالایش نفت لاوان با ۵ واحد و بیمه کوثر با ۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر رشد شاخص را داشته اند.

در مقابل شرکت پلیمر آریا ساسول با ۱۱ واحد، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور و شرکت پتروشیمی تندگویان با ۸ واحد، شرکت تولیدی نیروی برق دماوند با ۷ واحد و شرکت صنعتی مینو با ۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

همچنین، شرکت بیمه دی با ۲۶.۳ درصد، شرکت ریل سیر کوثر و شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان با ۵ درصد، شرکت داروسازی سبحان انکولوژی و بیمه معلم با ۴.۹۷ درصد و شرکت ویتانا با ۴.۸۷ درصد افزایش، بیشترین افزایش قیمت را داشته اند.

از سوی دیگر، شرکت نیروگاه زاگرس کوثر با ۴.۶۵ درصد، شرکت مبین وان کیش با ۴.۶۲ درصد، شرکت صنایع بهداشتی ساینا با ۴.۶ درصد، شرکت عمران و توسعه شاهد با ۴.۴۷ درصد و شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت با ۴.۲۹ درصد بیشترین کاهش قیمت را داشته اند.

۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
کد خبر: 17423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha