رئیس کمیته ارزی اتاق کرمان: افق اقتصادی بورس روشن است

رئیس کمیته ارزی و بورسی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با تاکید بر اینکه افق اقتصادی بورس با وجود تمام فراز و نشیب‌ها روشن است گفت: ورود صنایع بزرگ استان و هلدینگ‌های اقتصادی به بورس فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسبی را در سطح کشور و استان فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا؛ مظفر محمدی ضمن بیان این مطلب که نقش بورس در اقتصاد یک کشور غیرقابل انکار است افزود: باید توجه داشت که هیچ محدودیت جغرافیایی یا تعصبی به بازار سهام وجود ندارد و افراد از طیف وسیعی از کشورها می توانند از بازار سهام برای ایجاد ثروت و  سرمایه گذاری استفاده کنند.

وی ضمن اشاره به افتتاح اخیر پروژه های هلدینگ میدکو (شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه) در استان از جمله شرکت فولاد زرند ایرانیان اظهارداشت: ورود میدکو به بازار بورس با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های بزرگ این هلدینگ عظیم، یک فرصت کم نظیر برای مردم استان کرمان بویژه شهروندان زرند به منظور مشارکت در یک  سرمایه گزاری مطمئن و سودآور فراهم کرده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از تبدیل شهرستان زرند به یکی از  قطب های قدرتمند فولاد در سطح خاورمیانه اظهارداشت: اکنون شهرستان زرند نام خود را در صنعت فولاد، فراتر  از  یک قطب بزرگ و به عنوان قدرت نوظهور صنعتی در کشور  به سرمایه گزاران معرفی و نگاه بسیاری از شرکت ها و بنگاه های بزرگ اقتصادی  داخلی و   خارجی را  به سمت خود جلب کرده  است.

این کارشناس بورس اظهارامیدواری کرد که با ورود حساب شده و کارشناسی شهروندان به بازار بورس شاهد چشم انداز بسیار مناسبی از این بازار در کشور باشیم.

۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 17356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha