تحلیل‌گر مطرح: فعالیت نهنگ‌ها نشان می‌دهد در کف قیمت بیت کوین هستیم

داده‌های تازه حاکی از آن است که نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران خرد در حال انباشت بیت کوین هستند. به عقیده ویلی وو (Will Woo)، تحلیل‌گر مطرح بازار ارزهای دیجیتال، این موضوع نشان می‌دهد که بیت کوین اکنون به کف قیمتی خود رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تلحیلی رادار اقتصاد به نقل از ارز دیجیتال؛  ویلی وو، تحلیل‌گر شناخته‌شده بازار ارزهای دیجیتال، نگاه نزدیکی به جریان ورود و خروج بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال انداخته است.

او گفته است با وجود نوسانات اخیر قیمت، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران در حال خرید بیت کوین‌های موجود در صرافی‌ها و انتقال آن به کیف پول‌های سرد هستند.

ویلی وو گفته است:

با وجود نوسانات نزولی قیمت، بیت کوین‌های موجود در صرافی‌ها با سرعت فزاینده‌ای در حال برداشت هستند. آخرین اندازه‌گیری‌ها نشان می‌دهد که نسبت برداشت‌ها به واریزها در بالاترین سطح قرار گرفته و نهنگ‌ها در حال انباشت هستند.

نمودار جریان ورود و خروج بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال

.

وو معتقد است که اعداد و ارقام نشان می‌دهند که شوک عرضه در حال شکل‌گیری است و میزان تقاضا برای خرید بیت کوین پیوسته از موجودی بازار پیشی می‌گیرد. منظور از شوک عرضه شرایطی است که در بازار عرضه یک دارایی به شدت کاهش یا افزایش یابد.

او در این رابطه گفته است:

شوک عرضه نشانه دیگری برای این موضوع است. [شوک عرضه نشان‌دهنده] نسبت بیت کوین موجود در صرافی‌های ارز دیجیتال به عرضه کل است. این نسبت معکوس شده، پس در نتیجه قیمت هم از آن پیروی می‌کند. تاحدودی شوک عرضه شکل گرفته است. آخرین باری که چنین اتفاقی دیده شد کمی پیش از جهش قیمت در اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ۹۹) بود، زمانی که بیت کوین با قدرت جهش یافت.

نمودار نسبت شوک عرضه بیت کوین

.

با وجود این‌که زمان تغییر روند بازار هنوز مشخص نیست، وو گفته است که عوامل فاندامنتال آنقدر قدرتمند هستند که او نخواهد بازار را شورت کند. منظور از شورت کردن، معامله‌ای است که در آن از سقوط قیمت یک دارایی کسب سود شود.

ویلی وو در این رابطه گفته است:

به عقیده من اگر کسی این بازار را شورت کند، درصورتی که زمانی کافی [به پوزیشن] خود اختصاص داده باشد، ضرر خواهد کرد. در این بازی تنها صبر کردن مطرح است، تا زمانی که عوامل فاندامنتال بر بازار چیره شوند.

انتهای پیام./

۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 17268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha