تجمع سهامداران «وسدید» مقابل قوه قضائیه + تصاویر

سهامداران گروه صنعتی سدید امروز با تجمع در مقابل حوزه ریاست قوه قضائیه خواستار پیگیر سریع اجرای حکم قطعی پرونده فرآب مبنی بر انتقال ۳۳ درصد سهام شرکت مذکور به «وسدید» شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از بورس نیوز؛ شرکت گروه صنعتی سدید با نماد «وسدید» از سال ۱۳۸۰ در بازار سرمایه فعال است. این هلدینگ عظیم پیمانکاری، اجرای بسیاری از پروژه‌های ملی را انجام داده و در حال حاضر نیز بخش اعظمی از اجرای پروژه استراتژیک انتقال نفت کوره به جاسک و پروژه انتقال آب دریای عمان به استان‌های درگیر خشکسالی بر عهده این شرکت است. طی چند سال گذشته این شرکت توانسته با قطع دست شرکت‌های خارجی و اتکاء به توان داخل موجب احیا و رشد سودآوری و اخذ پروژه‌های جدید شود. همه این موارد باعث شد که توجه سهامداران بازار سرمایه به این شرکت جلب شود و در حال حاضر «وسدید» دارای بیش از ۴۰ هزار سهامدارا در بازار سرمایه است.

شرکت در چندین موعد زمانی اقدام به شفاف سازی در خصوص رای پرونده فرآب و حکم قطعی دادگاه مبنی بر انتقال ۳۳ درصد سهام شرکت مذکور به «وسدید» در کدال کرد، اما متاسفانه اجرای این حکم تا به امروز تاخیر افتاده و این سهم با توجه به ارزنده بودن بنا به امر طی چندین ماه گذشته در صف فروش قفل شده است. تا جایی که سهامداران این شرکت امروز با تجمع در مقابل حوزه ریاست قوه قضائیه پیگیر اجرای حکم قطعی دادگاه شدند.

در نهایت یکی از مدیرانی که پیگیری امور سهامداران را دست دارد از مردم درخواست کرد جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت در شرایط خاص کشور تجمع پایان یابد. البته سهامداران در صورتی قبول کردند که نمایندگان سهامداران با رفاهی معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه جهت پیگیری درخواست سهامداران جلسه‌ای را داشته باشند.

براین اساس نماینده سهامداران در دفتر معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه حضور یافت و بعد از صورتجلسه و دریافت تمامی مستندات و ثبت گزارش تجمع سهامداران، در جلسه‌ای جداگانه با معاونت قوه دکتر رفاهی مداراک و مستدات این امر را ارائه دادند و ایشان با بررسی مدارک و شنیدن توضیحات پرونده از نحوه جلوگیری از اجرای حکم تعجب کرده و براساس مستندات سهامداران شرکت گرو ه صنعتی سدید را کاملا محِق دانستند و دستور پیگیری فوری و ارجاع خواسته سهامداران به رئیس قوه قضاییه را دادند.

در پایان نیز رفاهی اعلام کردند که شخصا این موضوع را شفاهی با رییس قوه مطرح و پیگیری خواهند کرد و نتیجه را به اطلاع سهامداران خواهند رساند.

انتهای پیام./

۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 17146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha