لحظه حمله کوسه به پاراگلایدرسواران در دریا + ویدیو

پرش کوسه از داخل آب و حمله آن به دو پاراگلایدرسوار که در حال پاراسیلینگ در دریا بودند صحنه ای وحشتناک را رقم زد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله کوسه به دو پاراگلایدر سوار حین پاراسیلینگ را به تصویر می‌کشد. این دو پاراگلایدر سوار که اردنی بودند هنگام پاراسیلینگ در دریای سرخ مورد حمله کوسه قرار گرفتند. در این حادثه که روز جمعه رخ داد یک پاراگلایدر سوار ۳۷ ساله از ناحیه پا به شدت زخمی شد.

این مرد جوان در حال پاراسیلینگ در سواحل آگابا بود که این حادثه رخ داد. این مرد که هویتش اعلام نشده در حالی که دچار جراحت عضله، پارگی تاندون و و آسیب دیدگی استخوان پای راست شده بود به بیمارستان شاهزاده هاشم منتقل شد. وضعیت وی مساعد گزارش شده است.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که در حالی که دو پاراگلایدر سوار توسط یک قایق در حال پاراسیلینگ هستند ناگهان کوسه از داخل آب بیرون پرده و به یکی از آن‌ها حمله می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که پس از وقوع حمله هر دو پاراگلایدر سوار برای فرار از حمله دوباره کوسه از سطح آب فاصله می‌گیرند.«محمد کیوتاونه»، از مرکز غواصی بین المللی آگابا با نادر توصیف این حادثه به رسانه‌های محلی گفت: «این حادثه و حمله کوسه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت که موجب ترس و وحشت بسیاری از مردم شده است. اما این حادثه می‌تواند در هر جایی از جهان رخ دهد. من حدود ۲۰ سال است که غواصی می‌کنم و برای اولین بار است که شاهد چنین اتفاقی (حمله کوسه) در این بندر هستم.»

۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 17071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha