آخرین جزئیات آتش‌سوزی گسترده در محدوده جاده مخصوص کرج + ویدیو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده در جنوب غرب تهران توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۵۶ دقیقه گزارشی از حریق گسترده همراه با دود غلیظ در محدوده جاده مخصوص به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات تنفسی و بالابر و چند دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور نیروهای آتش‌نشانی، مشخص شد که محل حادثه یک انبار بزرگ نگهداری از انواع کالا و لوازم خانگی با ۶ سوله به وسعت ۶۰۰ متر بوده که کاملا در آتش شعله ور شده و سقف این سوله‌ها بر اثر شدت آتش‌سوزی تخریب شده است.

آخرین جزئیات آتش‌سوزی گسترده در محدوده جاده مخصوص کرج

آخرین جزئیات آتش‌سوزی گسترده در محدوده جاده مخصوص کرج

وی افزود: هم اکنون نیروهای آتش‌نشانی در محل حضور دارند و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و شعله زنی اولیه انجام شده است و اطلاع دقیقی از آمار مصدومان و خسارت نیست.

ورود جرثقیل‌ آب‌پاش آتش‌نشانی به محل آتش‌سوزی انبار سازمان اموال تملیکی

ساعتی پیش یک مورد حریق در محدوده جاده کرج رخ داد که پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان حاکی از این است که این آتش‌سوزی در یکی از انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بوده است.

اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه آتش‌سوزی بزرگراه آزادگان

پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در پی حادثه آتش‌سوزی گسترده‌ای که عصر امروز ساعت ۱۸:۵۶ دقیقه در جنوب غرب تهران رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: خوشبختانه حادثه مصدوم و تلفات نداشته است.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: این حریق گسترده در انبار بزرگ کالا لوازم خانگی سازمان اموال تملیکی رخ داده است.

آتش در انبار سازمان اموال تملیکی تحت کنترل است

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به آتش‌سوزی در انبار سازمان اموال تملیکی در جنوب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: آتش تحت کنترل است، این به این معنی نیست که آتش کاملا خاموش شده است و در این حالت فرماندهی عملیات می‌داند که آتش سرایت نخواهد کرد و بعد از آن آتش وارد مرحله خاموش شدن می‌شود.

وی ادامه داد:یکی از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شد که تحویل عوامل اورژانس داده شد. تا این لحظه ده ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی که به ۴۰ دستگاه می‌رسند و ۱۲۰ نفر آتش‌نشانان در این محل حضور دارند و تا زمان نیاز در این محل خواهند ماند.
ملکی گفت: آتش هرچه کمتر شود به دستور فرمانده عملیات نیروها در محل تعدیل خواهند شد. تعدادی از مدیران شهرداری و همه مدیران سازمان آتش‌نشانی هم در محل حضور دارند.

۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۹
کد خبر: 17044
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha