سعید معروف پرطرفدارترین والیبالیست دنیا + عکس

فدراسیون جهانی والیبال لیستی از محبوب ترین والیبالیست های دنیا در اینستاگرام منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، گزاف نیست اگر بگوییم که والیبال طی سال‌های اخیر به پرطرفدارترین ورزش ایران بعد از فوتبال تبدیل شده است؛ درخشش سرو قامتان تیم ملی در عرصه‌های مختلف اقبال عمومی را برای این ورزش در پی داشته و حالا والیبال در ایران دارای محبوبیت ویژه ای است.

در این بین ستاره‌های نسل طلایی والیبال ایران در افزایش محبوبیت این رشته تاثیر بسزایی داشته‌اند؛ به طور قطع یک نمونه از مهم‌ترین آن‌ها نابغه والیبال ایران و دنیا یعنی سعید معروف بوده است.

حالا بسیاری افراد در دنیا، والیبال ایران را با پاسور چیره‌دستی به نام سعید معروف می‌شناسند؛ اما معروف در بین ایرانی‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار است؛ گواه این مسئله هم در گزارش جدید FIVB یا همان فدراسیون جهانی والیبال به وضوح قابل مشاهده است.

در همین ارتباط یک میلیونی‌شدن تعداد دنبال کننده‌های یک والیبالیست زن تایلندی به نام نوتسارا تومکوم باعث شده که FIVB در گزارشی به پرطرفدارترین ستاره‌های والیبال دنیا در این رسانه اجتماعی بپردازد که در نوع خود اتفاقی قابل‌توجه به نظر می‌رسد.

در جدول منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال، از سعید معروف با ۱.۹ میلیون دنبال‌کننده به عنوان محبوب‌ترین والیبالیست دنیا نام برده شده است. نکته قابل توجه این‌ که بعد از معروف یک والیبالیست زن فیلیپینی به نام‌آلیسا والدز با ۱.۳ دنبال کننده در جایگاه بعدی قرار دارد.

محبوبیت ستاره‌های والیبال ایران به همین جا ختم نمی‌شود چرا که سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران یعنی سید محمد موسوی نیز با  ۱.۱ میلیون فالوور در جایگاه ششم این لیست حضور دارد. (قرار گرفتن موسوی در رتبه‌ای پایین تر از دیگر والیبالیست های ۱.۱ میلیون فالووری با توجه به تعداد دقیق دنبال‌کننده‌ها لحاظ شده است.)

اما در میان والیبالیست‌های مشهور و غیر ایرانی دنیا، نام برونو رزنده پاسور تیم‌ملی برزیل در این لیست قابل مشاهده است؛ جایی که او بعد از معروف و والدز با ۱.۱ میلیون دنبال‌کننده سومین والیبالیست محبوب دنیا در اینستاگرام محسوب می‌شود.

اما در عین حال این لیست نیز یک بار دیگر، فاصله قابل تامل فوتبال با سایر رشته‌های ورزشی را به وضوح نشان می‌دهد؛ جایی که پرطرفدارترین فوتبالیست در اینستاگرام یعنی کریستیانو رونالدو در حال حاضر ۳۰۹ میلیون دنبال‌کننده دارد، به این معنا که فاصله بین محبوب‌ترین فوتبالیست و والیبالیست بیش از ۳۰۷ میلیون فالوور است.

۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
کد خبر: 16983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Arman IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      0 0
      کاپیتان معروف،معروف دنیا ،محبوب قلب ایرانیان و عشق خاص ارومیه ای ها.❤