فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو با حذف شرط " گرو ماندن سند" + جدول

ثبت‌نام هجدهمین مرحله از طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (پنجشنبه) با عرضه سه محصول این شرکت آغاز شده و تا سه روز آینده ( ۱۲ تیرماه) ادامه خواهد داشت. چهارمین فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ در حالی آغاز می‌شود که حذف شروط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودروها طبق مصوبه کمیته خودرو حذف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا، در راستای عرضه محصولات خودروسازان در قالب فروش فوق‌العاده‌ با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر سه ماهه، گروه خودروسازی ایران‌خودرو ثبت‌نام برای هجدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده‌ سه محصول عرضه شده شامل پارس سال، پارس با موتور TU۵ و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک را از امروز پنجشنبه‌ آغاز کرده و به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه) ادامه خواهد داد.

این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو در حالی اجرا می‌شود که براساس مصوبه کمیته خودرو به‌عنوان تعیین‌کننده شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌ها برای ثبت‌های فروش خودروسازان، شرط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودروها (همانطور که در آخرین مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو که به تازگی هم برگزار و قرعه‌کشی آن انجام شد، حذف شده بود) حذف شده است.

پس از پایان مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی برای انتخاب مشتریان نهایی (یکشنبه ۱۳ تیرماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو برگزار و مراسم به صورت زنده از سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.ikco.ir پخش خواهد شد.

اسامی منتخبان نیز حداکثر سه روز پس از پایان زمان ثبت‌نام از طریق سایت فروش محصولات این شرکت به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

همچون روال طرح‌های فروش خودروسازان محدودیت‌های فروش نظیر اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد. تنها همانطور که اشاره شد دیگر سند خودروها به مدت یکسال در رهن ایران‌خودرو نخواهد ماند.

از اسفند ماه سال گذشته هم که فرصت سه ماهه برای مراجعه منتخبان به شبکه خدمات پس از فروش به جهت گارانتی خودرو با حداقل کاردکرد ۱۰۰۰ کیلومتر به پنج ماه افزایش یافت که در صورت عدم مراجعه به نمایندگی پس از پنج ماه از زمان تحویل خودرو برای دریافت سرویس اولیه، گارانتی خودرو ابطال می‌گردد. 

کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

همچنین تاکید می‌شود که براساس روال فروش‌های فوق‌العاده خودروسازان، مشتریان هیچ گونه وجهی به عنوان پیش پرداخت واریز نخواهند کرد و منتخبان پس از قرعه‌کشی به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

شرایط فروش محصولات قابل عرضه در این دوره از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو مطابق جدول ذیل خواهد بود:

۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 16852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha