کارگزاری بایننس در کدام کشورها با محدودیت مواجه شده است؟

بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی رمزارزها در هفته‌های اخیر در برخی کشورها با محدودیت‌هایی مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تحلیل بازار؛ بایننس به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی رمزارزها در هفته‌های اخیر در برخی کشورها با محدودیت‌هایی مواجه شده و کاربران را به تکاپو انداخته است تا دارایی‌های خود را از این صرافی خارج کنند. کوین تلگراف در این باره نوشت:

ژاپن: آژانس خدمات مالی ژاپن ۲۵ ژوئن بایننس را به فعالیت در این کشور بدون اجرای صحیح قوانین مربوط به ثبت شرکت‌ها متهم کرد. ژاپن اتهامات مشابهی به صرافی Bybit نیز وارد کرد.

اونتاریو (کانادا) : این استان بیش از ۲ ماه پیش قوانین جدیدی در مورد ثبت صرافی‌ها اجرا کرد. اما بایننس به جای تبعیت از این قوانین ترجیح داد که از اونتاریو خارج شده و مشتریانش را به خارج کردن دارایی‌هایشان ترغیب کند.

بریتانیا: اداره «ناظر امور مالی» بریتانیا هفته جاری گفت که بایننس مجوز فعالیت ندارد. بایننس نیز اعلام کرد دیگر از طریق وبسایت Binance.com به مشتریانش در بریتانیا خدمات ارائه نمی‌دهد. برخی مشتریان از توقف تراکنش‌ها به پوند استرلینگ با بایننس خبر داده‌اند.  

آلمان:  «اداره نظارت مالی» آلمان در ماه آوریل بایننس را بدلیل عدم ارائه امیدنامه به سرمایه‌گذاران به ۵ میلیون دلار جریمه تهدید کرد.

آمریکا: بلومبرگ در ماه می گزارش داد که وزارت دادگستری تحقیقاتی را درباره فرار مالیاتی و پولشویی درباره بایننس آغاز کرده است.

۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 16789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha