تیم‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ + جدول

پرونده رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ با صعود اوکراین به عنوان هشتمین تیم به دور بعدی، بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، با انجام دو مسابقه پایانی باقیمانده از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، تکلیف هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد و حالا یک گام دیگر تیم‌های مدعی برای قهرمانی، به لمس جام نزدیک‌تر شده‌اند و بر اساس جدول، باید دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی برگزار شود.

اولین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی، میان تیم ملی‌های اسپانیا که به سختی توانست از سد کرواسی جان سالم به در ببرد و به جمع هشت تیم برتر برسد و سوئیس که بزرگ‌ترین شگفتی یورو ۲۰۲۰ را رقم زد و باعث حذف فرانسه به عنوان قهرمان جهان شد، برگزار خواهد شد؛ دیداری که جمعه ۱۱ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود.

ایتالیا به عنوان اولین صعود کننده به جمع هشت تیم برتر یورو ۲۰۲۰، جمعه ۱۱ تیرماه از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا دومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی را برگزار می‌کند و در فینال زودهنگام این تورنمنت به مصاف بلژیک خواهد رفت، تیمی که توانست در مرحله یک هشتم نهایی پرتغال در کسوت مدافع عنوان قهرمانی را کنار بزند و به جمع هشت تیم برتر یورو ۲۰۲۰ صعود کند.

بازی شماره ۴۷ یا به عبارتی سومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی، میان دو شگفتی‌ساز جام برگزار خواهد شد؛ دانمارکی‌ها با حذف ولز با حضور ستارگانی مانند گرت بیل موفق شدند به جمع هشت تیم برتر برسند و حالا باید در مقابل جمهوری چکی به میدان بروند که شگفتی بزرگی را در یورو ۲۰۲۰ رقم زد و توانست هلند یکی از تیم‌های مدعی در قاره اروپا را از گردونه رقابت‌ها بیرون بفرستد و با شایستگی به جمع هشت تیم برتر رسید. این مسابقه شنبه ۱۲ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه المپیک باکو برگزار می‌شود.

آخرین مصاف مرحله یک چهارم نهایی را هم تیم‌های ملی انگلیس و اوکراین که امشب صعود خود به جمع هشت تیم برتر را قطعی کردند، برگزار می‌کنند؛ مسابقه‌ای که شنبه ۱۲ تیرماه ساعت ۲۳:۳۰ ورزشگاه المپیکو رم پیگیری می‌شود تا این‌چنین با تعیین هشت تیم صعود کننده، برنامه مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ مشخص شود.

۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 16786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha