بزرگترین سرمایه گذار بیت کوین غرق شد/ دلار عامل سقوط قیمت طلا

روز سه شنبه فردی که گفته می شود بیشترین بیت کوین را دارد، در گذشت. در این روز قیمت طلا به پایین ترین سطح خود نزول کرد دلار عامل اصلی سقوط قیمت طلا بود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اقتصادنیوز، در روزی که گذشت طلا به پایین ترین سطح خود از اواسط آوریل ( اردیبهشت) سقوط کرد. این اتفاق بعد از واکنش دلار به نگرانی ها از شیوع نوع جدید کرونا دلتا در اروپا رخ داد.

طلای آتی با کاهش۱.۳ درصد به قیمت هزار و ۷۵۷ دلار رسید.ویروس کرونایی که بیشتر کشنده است، پس از شیوع زیاد در هند در حال حاضر در آلمان و فرانسه نیز دیده شده است. این ویروس در حال حاضر نوع اصلی کرونا در آفریقا جنوبی بوده و همچنین نیمی از کشور استرالیا وارد قرنطینه شده است.

پس از اینکه ارزش دلار با توجه به افزایش تقاضا روند صعودی به خود گرفت، به اونس طلا فشار زیادی وارد کرده است. به گفته برخی کارشناسنان، افزایش قدرت دلار موجب کاهش و فشار بر روی بازار طلا شده است. یکی از ریسک هایی که در حال حاضر وجود دارد آغاز فروش در بازار است که همین نیز موجب کاهش قیمت خواهد شد.

هر اونس طلا نیز بیشترین افت خود در ماه را در چهارسال گذشته تجربه کرده است. در ماه جاری طلا دوباره به زیر هزار و ۸۰۰ دلار رسید. کارشناسان آماده هستند بعد از انتشار نرخ تورم و آمارهای بازار کار طلا دوباره افت پیدا کند.

gold

موقعیت زیرآبی بازار بیت کوین

گفته می شود صاحب ثروتمند بیت کوین Mircea Popescu درگذشت. او با مرگ خود یک میراث ارزهای دیجیتالی زیادی را به جا گذاشت.

دارایی بیت کوین، این فرد گفته می شود بیش از 1 میلیارد دلار است برخی اعتقاد دارند او در زمینه سرمایه گذاری در رمزگذار رتبه شماره 1 جهان را دارد . او که تاکنون، یکی از بزرگترین دارنده های دارایی است، در سواحل کاستاریکا درگذشت. یک نشریه اسپانیایی زبان ، Teletica.com ، هفته گذشته گزارش داده بود که یک فرد خارجی در Playa Hermosa de Garabito ، Puntarenas ، در کاستاریکا غرق شده است ، قربانی را "41 ساله" از نژاد لهستانی اعلام کرد. با این حال ، پاپسکو نامی شناخته شده در رومانی است و در برخی از سایت ها از او به عنوان یک کارآفرین و وبلاگ نویس رومانیایی نام برده شده است.

از پاپسکو به عنوان یک پیشگام در دارایی های دیجیتال و یکی از اولین پذیرندگان این ارز یاد می شود. مقاله ای در مجله بیت کوین نوشته شده توسط پیت ریزو گفت که پاپسکو با شروع MPEx ، یک بورس اوراق بهادار بیت کوین ، تقریباً همزمان با Coinbase Global COIN ، فعالیت خود در این عرصه را آغاز به کار کرد.

روند قیمت بیت کوین

نوسانات آخر هفته گذشته بیت کوین (BTC) بین ۳۰ هزار دلار تا ۳۴ هزار دلار به نظر می رسد داستان عدم قطعیت کوتاه مدت این ارز را تقویت می کند ، همچنین استراتژیست های JPMorgan معتقدند که بازار ارزهای رمزپایه هنوز سالم نیست.

یک یادداشت جمعه از تیم JPMorgan Chase نشان می دهد که نوسانات کوتاه مدت بیت کوین هنوز هم چالش برانگیز است. بر اساس داده های موجود ، استراتژیست های JPMorgan گفتند که "احتمالاً هنوز هم موقعیت های پنهان وجود دارد که باید از طریق بازار رو شوند."

coindesk-BTC-chart-2021-06-30

۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۳
کد خبر: 16770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha