پایان کار مهندس فوتبال آلمان در ومبلی

تونی کروس در شب حذف تلخ ژرمن‌ها، آخرین بازی ملی خود را انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، امشب در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ دو تیم آلمان و انگلیس در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند و در نهایت شب تلخی برای فوتبال آلمان بود و البته احتمالا آخرین شبی که سرمربی و بعضی از چهره‌های قهرمان جهان ۲۰۱۴ را در تیم ملی آلمان دیدیم.

طبق گفته بیلد این بازی آخرین مسابقه تونی کروس با پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان بوده است. او که به عنوان بهترین پاسور جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با آلمان شناخته شده و به دلیل پاس‌های قطری بلند و بسیار دقیق خود در فوتبال به اسنایپر آلمانی مشهور بود حال وداع تلخی با جام و بازی‌های ملی داشت.

مسابقات یورو می توانست آخرین بخت تونی کروس برای بردن یک عنوان قهرمانی ملی دیگر باشد. کروس پس از جام جهانی ۲۰۱۸ به بازنشستگی از بازی های ملی فکر می کرد اما خانواده اش او را متقاعد کردند تا همچنان به بازی برای آلمان ادامه دهد. اکنون اما به نظر می رسد که بازنشستگی پس از مسابقات یورو در تابستان تصمیم قطعی این بازیکن است و کار کروس و ژرمن‌ها با پایان دوره یوآخیم لوو پایان یافته است.

Real Madrid star Toni Kroos unfazed by Germany criticism and likes his  team's chances against England - Bavarian Football Works

۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰
کد خبر: 16766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha