پیش بینی قیمت بیت کوین و جهت قیمت طلا

یک هفته شلوغ در جبهه داده های اقتصادی است و استراتژیست های جی پی مورگان معتقدند که سیگنالهای کلی همچنان برای بیت کوین نزولی هستند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از  اقتصادنیوز، گزارش مشاغل ایالات متحده در روز جمعه مهمترین رویداد اقتصادی هفته آینده خواهد بود ، سرمایه گذاران امیدوارند که علائم بهبود در بازار کار پس از دو ماه رشد شغل کمتر از حد انتظار داشته باشند. سه ماهه دوم در حال پایان است و ناظران بازار به دنبال شش ماه آینده پس از نیمه اول قوی تا سال 2021 هستند. OPEC پلاس روز پنجشنبه با تجار انرژی دیدار می کند و پیش بینی می کند که با ادامه بهبود روند چشم انداز تقاضا ، تولید افزایش یابد. در همین حال ، داده های تورم روز چهارشنبه منطقه یورو می تواند عزم بانک مرکزی اروپا را در مورد افزایش قیمت های کوتاه مدت گذشته آزمایش کند.

هفته برای دلار:

امار اطمینان مصرف کننده برای ماه ژوئن (خرداد/تیر) شرایط بازار را در روز سه شنبه پیش تعیین می کند.

سپس تمرکز به ارقام تغییر شغل غیر مزرعه ای ADP در روز چهارشنبه و ادعاهای بیکاری در روز پنجشنبه قیمت دلار را تغییر خواهد داد.در پایان هفته ، لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی و نرخ بیکاری ایالات متحده همه چیز تحت شعاع قرار می دهد.

سایر آمارها شامل شماره های Chicago PMI ، Manufacturing PMI ، تجارت و سفارشات کارخانه است. با محرومیت از اعداد وخیم ، با این حال ، این آمار باید بر روی دلار تأثیر بگذارد. در هفته ، دلار با افت 41/0٪ به 91.851 رسید.

هفته برای یورو:

یک هفته شلوغ در جبهه داده های اقتصادی است.آمارهای اقتصادی منطقه یورو در روز سه شنبه مورد توجه قرار خواهد گرفت. سپس تمرکز بر روی هزینه های مصرف کننده فرانسوی و آمار بیکاری آلمان در روز چهارشنبه خواهد بود.

روز پنجشنبه ، تولید PMI برای ایتالیا و اسپانیا و شماره های نهایی برای فرانسه ، آلمان و منطقه یورو جلب توجه می کند. در پایان هفته ، آمار فروش خرده فروشی آلمان نیز تأثیر خواهد گذاشت.

با تشنج بازار درباره تورم ، اعداد تورم قبل از ماه ژوئن (تیر) برای کشورهای عضو و منطقه یورو نیز در هفته تأثیر خواهند گذاشت.

یورو هفته با افزایش 0.61٪ به 1.1935 دلار رسید.

تقویم

هفته برای بیت کوین:

هفته گذشته برای بازار رمزنگاری بی ثبات بود زیرا بیت کوین (BTC) در اواسط هفته از سطح 36هزار دلار به 29هزار دلار کاهش یافت تا بعدا بیشترین ضرر را بدست آورد. بیت کوین  با قیمت 31هزار دلار تا 32هزار دلار معامله شد - محدوده اصلی پشتیبانی که می تواند فعالیت های چند هفته آینده در بازار ارزهای رمزپایه را تعیین کند.

اکثر altcoin ها BTC را در طول هفته دنبال کردند و هیچ شکست مستقیمی نداشتند. در این سناریوی بی ثبات ، معامله گران احتمالاً از موقعیت های اهرمی اجتناب می کنند.

در میان نگرانی ها در مورد توقف چین در سکوهای استخراج BTC و همچنین عدم حمایت از موسسات برتر ، BTC در اواسط هفته به زیر 30هزار دلار کاهش یافت. استراتژیست های JP Morgan معتقدند که سیگنالهای کلی همچنان برای BTC نزولی هستند.

هفته برای طلا:

سردرگمی پیرامون پیام فریبنده بانک مرکزی فدرال و به دنبال آن شهادت سخنان جروم پاول نوسانات و عدم اطمینان زیادی ایجاد کرده است که باعث می شود طلا درست زیر 1800 دلار در هر اونس باشد.

تحلیلگران هفته آینده روی طلا صعودی باقی می مانند اما توجه دارند که برای فلزات گرانبها نقص سطح 1800 دلار در هر اونس برای جلب دوباره هیجان به فضا ضروری است.

فیلیپ استریبیل استراتژیست بازار Blue Line Futures به کیتکو نیوز گفت: "طلا به بهبود خود ادامه می دهد. باید بیش از 1795.60 دلار را بشکند. هفته گذشته ، فروش بیش از حد انجام شد ، که به بسیاری از افراد فرصت خوبی برای موقعیت در پایان سال داد."

تمام توجهات به انتظارات تورمی بالاتر فدرال رزرو و احتمال افزایش دو نرخ در وقت در سال 2023 معطوف شده است.

۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
کد خبر: 16671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha