کدام شرکت‌های بورسی افزایش سرمایه می‎‌دهند؟ / سرمایه بورس ۳٫۵ برابر می‌شود

بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، شرکت بورس اوراق بهادار تهران افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت‌نیوز، در سه روز اخیر، چند شرکت بورسی در خصوص افزایش سرمایه خود، گزارش‌هایی را در وبسایت کدال منتشر کرده‌اند، از تصمیم شرکت بورس برای افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی گرفته تا ثبت افزایش سرمایه ۱۱۶۵ درصدی قپیرا. در ادامه مهمترین اخبار مربوط به افزایش سرمایه شرکت‌های فعال در بازار سرمایه را بخوانید.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در وبسایت کدال، هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی داده است. بر اساس این اطلاعیه، گزارش توجیهی هیات مدیره شرکت بورس به منظور افزایش سرمایه از مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان به مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و سیار اندوخته‌ها جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده و منتظر موافقت سازمان بورس است.

شرکت فراورده‌های غذایی و قندی پیرانشهر که با نماد «قپیرا» در بورس فعال است هم از ثبت افزایش سرمایه ۱۱۶۵ درصدی خود در مرجع ثبت شرکت‌ها خبر داده است.

شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر (شبصیر) در آگهی ثبت افزایش سرمایه خود هم نوشته است که این افزایش سرمایه ۵۱ درصدی سرمایه این شرکت را به ۵۰ میلیارد تومان می‌رساند.

یکی دیگر از شرکتهایی که خبر از ثبت افزایش سرمایه خود داده است، شرکت سرمایه‌گذاری جامی (وجامی) است. این شرکت سرمایه خود را از ۱۹ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان رسانده است.

گروه سرمایه‌گذاری امید هم گزارش اظهار نظر حسابرس قانونی به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی این شرکت را در وبسایت کدال منتشر کرده است.

۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
کد خبر: 16662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha