قتل عام در شهرک اوج کرج / جنازه مادر و دختر بی‌نوا داخل کمد بود + عکس و ویدیو

کشف اجساد زن جوان و کودک خردسال‌اش در کمد دیواری خانه‌شان چند روز بعد از کشف جسد پدر خانواده بر فرضیه قتل عام خانوادگی مهر تائید زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رکنا، قتل عام شهرک اوج کرج یکی از تکان دهنده‌ترین حوادث چند روز اخیر بود. در قتل عام شهرک اوج بعد از پیدا شدن جسد مرد خانواده که به ضرب گلوله جان خود را از دست داده بود، جسد همسر و فرزند او در خانه‌شان پیدا شد. ماجرای قتل عام شهرک اوج هنوز در جریان دستور قضایی قرار دارد و پلیس در تلاش برای یافتن ردی از عامل این جنایت و رازگشایی این پرونده است.

به اساس این گزارش، روز یکشنبه ۳۰ خرداد ماه سالجاری، خانواده پدری شاه‌میرزایی پس از تماس‌های بی‌پاسخ با حمیدرضا، پسر این خانواده و در حالی که نگران سلامتی او و همسر و فرزندش بودند به خانه آنها واقع در شهرک اوج کرج مراجعه کردند و با پیکر بی‌جان حمیدرضا مواجه شدند.

بلافاصله موضوع در جریان کار ماموران پلیس قرار گرفت و جسد حمیدرضا برای معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد.

قتل عام در شهرک اوج کرج / جنازه مادر و دختر بی نوا داخل کمد بود+ عکس قربانیان و فیلم

کشف جسد همسر و فرزند مرد کرجی در شهرک اوج

عموی حمیدرضا در توضیح جزئیات این ماجرا به خبرنگار رکنا گفت:«روز یکشنبه از ساعت ۱:۳۰ ظهر موبایل حمیدرضا و همسرش خاموش شد. آن روز پدر و مادر حمیدرضا برای شرکت در مراسم تدفین یکی از بستگان از کرج به تهران رفته بودند. وقتی چند ساعتی در بی‌خبری از حمیدرضا و خانواده‌اش گذشت، پدر و مادر حمیدرضا نگران شدند و به خانه برگشتند. لحظه‌ای که در خانه حمیدرضا باز شد با پیکر بی‌جان او مواجه شدند که روی زمین افتاده بود.»

او در ادامه گفت: «آن روز صبح برادر من یعنی پدر حمیدرضا به او گفته بود اجازه بدهد همسر و فرزند حمیدرضا را با خود به تهران ببرد اما حمیدرضا گفته بود که مهمان دارند.

او توضیح نداده بود که مهمان آنها چه کسی است و وقتی جسد حمیدرضا کشف شد، همسر و فرزندش ناپدید شده بودند. در اولین فرضیه پلیس گفت شاید حمیدرضا خودکشی کرده باشد اما بعدا مشخص شد که او با اصابت گلوله به سرش جان خود را از دست داده بود. در حالی که هنوز مشخص نبود چه کسی عامل شلیک به سر پسربرادرم است، تحقیقات برای پیدا کردن ردی از همسر و فرزندش آغاز شد و امیدوار بودم دختر ۵ ساله حمیدرضا زنده پیدا شود تا داغ برادرم را تسکین دهد.»

قتل شهرک اوج کرج1

جسد همسر و فرزند مرد کرجی در کمد دیواری خانه‌شان بود

عموی مقتول در ادامه گفت: «با کمک پلیس تمام خانه را گشتیم. اما ردی از همسر و فرزند حمیدرضا نبود. روز بعد بوی نامطبوعی از کمد دیواری خانه آنها به مشام می‌رسید اما رختخواب‌های داخل آن مرتب بود. وقتی بوی نامطبوع بیشتر شد، رختخواب را بیرون ریختیم و دیدیم که جسد همسر حمیدرضا و دختر ۵ ساله آنها زیر رختخواب‌ها بود. آنها بعد از کشته شدن داخل کمد دیواری قرار داده شده بودند و رختخواب‌ها مرتب و منظم روی اجساد آنها چیده شده بود.»

عموی حمیدرضا در مورد نحوه کشته شدن زن جوان و دخترش گفت:«ظاهرا آنها با شلیک گلوله از پا درآمده‌اند. ما مطمئن هستیم که شخصی خارج از خانواده وارد خانه پسربرادرم شده، او و همسر و فرزندش را به قتل رسانده است.»

عموی حمیدرضا در پاسخ به این سوال که آیا احتمال می‌دهید حمیدرضا به زندگی خود و خانواده‌اش پایان داده باشد گفت:«اگر حمیدرضا عامل این جنایت بود باید اسلحه‌ای در کنار جسد او کشف می‌شد. او کارمند شهرداری بود و مشکل مالی نداشت. عاشق دختر و همسرش بود و مشکلی در زندگی‌اش نداشت. خانواده او به شخصی مظنون هستند و ادله و قرائنی هم بابت این ظن خود به پلیس ارائه کرده‌اند. جسد پسربرادرم با لباس مهمانی پیدا شد. در خانه خودش با لباس راحتی نبود و این نشان می‌دهد منتظر یک مهمان بوده است. »

در حالی که پرونده در جریان رسیدگی قضایی قرار دارد اما تا کنون هیچ سرنخی از عامل این جنایت در دست نیست و راز قتل عام خانواده کرجی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 16580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha