شوکه شدن مشتری حین گرفتن موجودی از حساب بانکی خود!

یک زن آمریکایی حین چک کردن موجودی حساب بانکی خود با دیدن موجودی حساب شوکه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اگر یک روز صبح از خواب پا شوید و حین چک کردن حساب بانکی خود متوجه شوید که میلیون‌ها دلار پول به حساب بانکی شما واریز شده است چه واکنشی از خود نشان می‌دهید؟ این اتفاقی است که به تازگی برای یک زن آمریکایی رخ داده است. «جولیا یونکووسکی»، یک زن اهل منطقه «لارگو، در ایالت فلوریدای آمریکا حین چک کردن حساب بانکی خود متوجه شد که مبلغ ۱ میلیارد دلار به حساب بانکی او واریز شده است.

بنابه گزارش رسانه‌های محلی، خانم یونکووسکی روز شنبه قصد برداشت ۲۰ دلار از حساب خود را داشت که ناگهان متوجه این اتفاق شد. این زن که سعی داشت این مقدار پول (۲۰ دلار) را برداشت کند با پاسخ اضافه برداشت از سوی دستگاه مواجه شد.

خانم یونکووسکی در این باره گفت: «وقتی ۲۰ دلار درخواست کرد، خودپرداز اعلام کرد این مبلغ پرداخت می‌شود، اما این باعث اضافه برداشت خواهد شد و از من هزینه کسر می‌شود. من نیز بی خیال شدم و گفتم فراموشش کن (از برداشت پول منصرف شدم).»

او سپس تصمیم گرفت تا موجودی حساب خود را بررسی کند. طبق رسید بانکی که او از دستگاه خودپرداز دریافت کرد مبلغ ۹۹۹۹۸۵۸۵۵۹۴ دلار در حساب او بود.

یونکووسکی در ادامه افزود: «گفتم خدای من. وحشت کرده بودم. می‌دانم اکثر مردم فکر می‌کنند که در قرعه کشی برنده شده‌اند، اما من وحشت کردم. من داستان‌هایی در مورد افرادی که چنین پول‌هایی را برداشت کرده و بعد مجبور به بازپرداخت آن شده بودند شنیده بودم، با این حال من قصد چنین کاری را نداشتم، چون این پول من نبود.»

راز این یک میلیارد دلار در روز سه‌شنبه و هنگامی که نماینده بانک توضیح داد که مانده حساب یونکووسکی منفی است روشن شد. نماینده گفت که مانده یونکووسکی یک میلیارد دلار منفی است و از این عدد به عنوان شاخص روش پیشگیری از کلاهبرداری استفاده می‌شود. به همین دلیل بود که خانم یونکووسکی نتوانست مبلغ ۲۰ دلار از حساب خود برداشت کند.

۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 16566
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha