واتساپ به یک قابلیت جدید مجهز شد

شبکه اجتماعی واتساپ قابلیت های جدیدی مانند حالت ناپدید شدن را برای استفاده بهتر کاربران به این پلتفرم اضافه می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از العربیه؛ پیام‌رسان محبوب واتساپ، یکی از شبکه‌های اجتماعی است که در کاربران بسیاری در سراسر جهان از این پلتفرم استفاده می‌کنند. از قابلیت‌هایی که باعث شده واتساپ به یکی از پر کاربرترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود، ویژگی تماس صوتی و تصویری است که کاربران خصوصا در شرایط کرونایی و قرنطینه توانستند از آن استفاده کنند.

قابلیت جدید واتساپ

واتساپ تاکنون قابلیت‌های بسیاری را به این پلتفرم اضافه کرده تا کاربران تجربه بهتری در استفاده از آن و ارسال و دریافت پیام داشته باشند. این شبکه اجتماعی به تازگی قابلیت جدیدی را اضافه کرده که واتساپ را به اینستاگرام شبیه می‌کند.

تاکنون محتوایی که در واتساپ ارسال و دریافت می‌شد در حافظه گوشی ذخیره می‌شد و فضایی را اشغال می‌کرد، با این ویژگی جدید حافظه تلفن‌ها با تصاویر دریافت شده از طریق واتساپ پر نمی‌شود، زیرا برنامه ویژگی مشاهده یکبار تصاویر و ویدئوها را دریافت کرده است. به گفته WABetaInfo، ویژگی جدید به فرستنده امکان می‌دهد محتواهایی را که گیرندگان فقط یک بار می‌توانند مشاهده کنند، مستقیماً به Instagram ارسال کند.

حالت ناپدید شدن و قابلیت یکبار مشاهده به واتساپ می آیند

برای کاربران اندروید و آیفون

ویژگی جدید به کاربر اجازه می‌دهد بررسی کند که آیا گیرنده پیام تصویر را دیده یا خیر. این سایت اضافه کرد که این ویژگی برای تلفن‌های با سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس خواهد بود. این ویژگی هنوز در مراحل اولیه است و ممکن است تا زمان موفقیت آمیز بودن در دسترس همه کاربران نباشد، زیرا این تجربه شامل تعداد محدودی کاربر است که می‌توانند از آن استفاده کرده و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

به گفته سایت، در صورت موفقیت آمیز بودن نسخه بتا، این ویژگی در اختیار تمامی کاربران واتساپ قرار خواهد گرفت.

۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
کد خبر: 16546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha