مهم‌ترین اخبار بورسی امروز یکم تیر 

بازار سرمایه بعد از انتخابات و ریاست جمهوری و مشخص شدن رئیس جمهور جدید، در سه روز گذشته مثبت پیش رفت اما فقط رنگ شاخص کل سبز بود و دیگر شاخص‌های بازار مثل حجم معاملات و ارزش معاملات رضایت‌بخش نبودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ بازار سرمایه بعد از انتخابات و ریاست جمهوری و مشخص شدن رئیس جمهور جدید، در سه روز گذشته مثبت پیش رفت اما فقط رنگ شاخص کل سبز بود و دیگر شاخص‌های بازار مثل حجم معاملات و ارزش معاملات رضایت‌بخش نبودند. روز گذشته نمادهای بانکی و برخی از تک سهم‌های پالایشی و پتروشیمی روندی مثبت را در بازار داشتند.

_ ایران خودرو در گزارش مالی سال ۹۹ زیانی ۱۵ هزار میلیارد تومانی را محقق کرده که نسبت به سال گذشته تقریبا سه برابر شده است.

_ بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته روندی نزولی داشت و بعد از ریزش بیش از ۶ درصدی به ۳۳ هزار دلار رسیده است.

_ دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه بورس بین‌الملل در کیش به زودی و پس از صدور مجوز از سوی شورای عالی بورس افتتاح خواهد شد، گفت: این بورس برای جذب سرمایه‌های خارجی و تامین مالی ارزی راه‌اندازی می‌شود.

_ رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور، از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم تا ۱۵ تیرماه خبر داد.

_ عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه طرح تحول صنعت و بازار خودروی کشور به صحن علنی ارسال شده است، گفت: در این طرح بند مربوط به عرضه خودرو در بورس نیز دیده شده است.

_ طبق برنامه دولت آینده قرار است از آذر امسال به پنج دهک اول کارت اعتباری معیشت خانوار داده شود.

۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 16378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha