جریان ورود و خروج پول در آخرین روز بهار ( ۳۱ خرداد ماه)

بیشترین ورود پول حقوقی‌ها طی معاملات امروز ( ۳۱ خرداد ۱۴۰۰) مربوط به نمادهای شپنا، وپاسار، میدکو، فولاد، وبملت، فارس، وملل است.

به گزارش گروه بورس پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ در آخرین روز بهار بازار سهام مثبت و سبزپوش به اتمام رسید و به گفته برخی از کاشناسان دو سیگنال مهم در معاملات امروز دیده شد. به طوری که امروز برخلاف روزها و هفته های گذشته که اگر بازار دو روز متوالی روند مثبتی را پیش می گرفت در روز سوم مجددا به مسیر نزولی خود باز میگشت اما به نظر می رسد جریانات سیاسی دست یاری رسان برای استارت قوی بازار سهام شده است و این بار با دفعه های پیشین متفاوت است. علاوه بر این موضوع، امروز شاهد حجم خوبی در معاملات به ثبت رسیده بودیم که این به خودی خود نیروی محرکه قوی برای بازار به حساب می آید.

بازار سهام روز دوشنبه با رشد  ۰.۴۲ درصدی شاخص کل بورس همراه بود و ارزش معاملات بورس به ‌طور حدودی به ۶۳ هزار میلیارد ریال رسید.  

.

معامله‌گران حقیقی طی معاملات امروز ۱۵۱ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج کردند.

امروز بیشترین ورود پول حقیقی در سهام فتوسا، نوری، فملی، وتجارت، خودرو، برکت، اخابر، خساپا، اتکای، وپاسا دیده شد همچنین در نمادهای شپنا، وپاسار، میدکو، فولاد، وبملت، فارس، وملل ورود پول حقوقی را شاهد بودیم.

در معاملات روز دوشنبه، نوری در راس ورود پول حقیقی‌ها بود. ارزش معاملات خرد بازار سرمایه  نیز حدود ۴۱۲ میلیارد تومان به ثبت رسید.  

جزئیات تکمیلی ورود پول حقوقی ها و ورود پول حقیقی ها در نقشه زیر به تصویر کشیده شده است.

رنگ سبز به معنای ورود پول سهامداران حقوقی و رنگ قرمز به معنای خروج  پول سهامداران حقوقی است.

انتهای پیام. /

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 16360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha