رانندگی رویایی با ابرخودروی ۴ میلیون دلاری بوگاتی

خودروی جدید بوگاتی می‌تواند برای علاقه‌مندان ابرخوردوها، تجربه جدیدی فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از سی‌ان‌ان‌مانی، نشستن روی صندلی مسافر یک ابرخودروی ۴ میلیون دلاری ، با ۱۵۰۰ اسب بخار در حال ورود به رمپ ورودی بزرگراه، خیره‌کننده است.

بوچ لایتزینگر، راننده بازنشسته اتومبیلرانی قصد داشت به خبرنگار سی‌ان‌ان نشان دهد بوگاتی Chiron Pur Sport جدید چه کاری می‌تواند انجام دهد.

رانندگی رویایی با ابرخودروی 4 میلیون دلاری بوگاتی

ماشین بوگاتی Pur Sport بیشتر از خوردوهای دیگر سرعتی استاندارد دارد و نسبتاً راحت است و در پیچ‌های جاده بهتر حرکت می‌کند. از آنجا که نیازی به دستیابی به حداکثر سرعت نیست، Pur Sport یک بال غول پیکر در قسمت عقب دارد تا نیروی آیرودینامیکی را برای گرفتن سرعت بالاتر بهتر فراهم کند. این خودرو همچنین دارای لاستیک‌هایی است که بیشتر مناسب پیچ هستند.

بوگاتی

خط تولید Chiron به تدریج در حال اتمام برنامه تولید ۵۰۰ اتومبیل است که از سال ۲۰۱۶ آغاز شده است. از اوایل ژوئن ۲۰۲۱، ۳۰۰ دستگاه ساخته شده است و ۱۵۰ مورد دیگر نیز در حال رزرو و در انتظار تکمیل هستند. طبق گفته بوگاتی، فقط ۵۰ نفر دیگر هنوز منتظر سفارشات نهایی هستند. کارخانه مراکش و فرانسه، سالانه فقط حدود ۸۰ اتومبیل تولید می‌کند، بنابراین هنوز هم ساخت چند ماشین باقی مانده که چند سال طول می‌کشد.

قیمت این خودرو ۳.۶ میلیون دلار است. لایتزینگر توضیح داد: این اتومبیل به درخواست مشتریانی ساخته شده است که می‌خواستند اتومبیلی با سرعتی بالای ۱۲۰ را در دنیای واقعی تجربه کنند.

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
کد خبر: 16349
منبع: اقتصاد نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha